Kako jesti zdravo na odmoru?

Zdravo

Odmor je vrijeme bez stresa, ali ne zaboravite zdravu hranu kod kuće u tom periodu, tako da vaše tijelo može takođe imati odmor.

Hranjive namirnice

Period odmora obično je povezan sa mogućnošću obnavljanja iscrpljenih živaca i zadovoljavanja određenih hirova apetita.
Međutim, ako želimo da se ne krši naša ishrana, već da imamo zdravu ishranu,

možemo pribjeći bilo kojoj od sljedećih preporuka:

  • Provedite više vremena za izdašan doručak i pijte dosta tekućine između obroka (voda i čaj)
  • Nemojte žuriti za vrijeme obroka. To će vam pomoći da konzumirate znatno manje količine hrane
  • Fokusirajte se na niskokalorične namirnice – voće, povrće, žitarice, vlakna – i smanjite potrošnju alkoholnih i bezalkoholnih pića, jer oni nisu zamjena vode, nego visoko-kalorična pića.
  • Za razliku od teškog ručka, večera treba biti lagana i nisko-kalorična – salate, voće, mlijeko, itd.

Ne ostavljajte zdravu ishranu kod kuće, pogotovo kada vam treba pravi odmor. Na taj način, vaše cijelo tijelo će biti u mogućnosti da se u potpunosti oporavi od stresa akumuliranog u toku mjeseca napornog rada.

, , ,