Akva aerobik

Zdravo

Akva aerobik način je tjelovježbe odličan za starije ljude koji žele biti aktivni.

Akva aerobik / aerobik u vodi

je jedan od najnovijih oblika vježbi propagiran u cijelom svijetu, a kombinuje muziku i vježbanje. Vi ne morate znati plivati kako bi mogli učestvovali u tim aktivnostima. Osobe s različitim nivoima fitnesa mogu učestvovati u ovoj vrsti vježbe, što je korisno. Trening je siguran i efektivan. Štoviše, to je zabavno i daje vam osjećaj privatnosti, tokom vježbanja u grupi.

Za svakoga

Ljudi koji nisu fizički aktivni će uživati u akva aerobiku; i oni koji su preteški će vidjeti svoje prednosti (možete sagoriti do 600 kcal u jednom satu), kao i stariji ljudi. Ljudsko tijelo je lakše u vodi, tako da je lakše vježbati. Hidrostatički pritisak u vodi utiče na pokrete grudnog koša. Vježba može nalikovati na tipične vježbe aerobika i može biti izvedena sa svim vrstama pozicija, koreografskih figura, kao i vježbe za jačanje. Potrebno je biti uronjen u vodu (između 20-25 ° C), to daje osjećaj opuštanja mišićnoj masi, i dovodi do eliminacije kontrakture mišića.

Cijeli koštano-zglobni sistem postaje opterećen, pa je to oblik djelovanja koji se preporučuje osobama koje pate od osteoporoze, i imaju probleme s leđima i zglobovima ili visoki krvni pritisak.

  • Zagrijavanje. Morate biti uronjeni u vodu do struka. Trčite, držite leđa ravno, pogled ispred vas, podizanje koljena visoko. Ako se vježbe obavljaju u bazenu možete skočiti malo, stajati uz zid bazena s rukama na rubu uz odmor. Vrijeme: 3-5 minuta.
  • Glavni dio. To je vježba snage i izdržljivosti. Možete raditi sa ili bez opreme. Vrijeme: oko 30 minuta.
  • Opuštanje. Vrijeme je da se ohladite oko 3 minute.
, , ,