Callanetics

Lijepo

Callanetics je oblik rekreativne vježbe koje se može praktikovati kod kuće

Callanetics exercise is a unique type of workout based on ballet and yoga, involving constant repetitive contractions using a small range of motion. 
 
Moderni fitnes klubovi nude sve vrste rekreativnih aktivnosti koje pomažu u oblikovanju mišića, gubitku težine, poboljšanju vašeg držanja. Ne može svako može priuštiti trening u fitnes klubovima. Callanetics je oblik rekreativne vježbe koja se može praktikovati kod kuće. To ne zahtijeva posebnu opremu ili alate, a vježbe su vrlo jednostavne. Sve što je potrebno je samo-disciplina i za kratko vrijeme možete izgubiti suvišne kilograme, profilirati kukove, stražnjicu, noge i izravnati stomak.

1 sat umjesto 20

Callanetics vježbe su proizvod Callan Pinckney, koja ih je stvorila da oblikuje idealno držanje, učvrsti tijelo i poboljša fitnes. Vjeruje se da je jedan sat callaneticsa vrijedi kao 20 sati aerobika ili par sati klasičnih vježbi. Vježbe su vrlo jednostavne, ali vrlo intenzivne i zahtijevaju dosljednost i sistematičan pristup. Potrebno je da pažljivo slijedite upute za držanje tela. U početku vježbe se mogu činiti previše teškima, ali nakon nekog vremena neće biti nikakvih problema da ih se radi.

Trening kod kuće

Prije početka vježbanja kod kuće preporučljivo je vježbati nekoliko sati sa profesionalnim instruktorom u fitnes klubu. Takođe je dobro da provedete neko vrijeme čitajući o tehnikama. Pokrete treba raditi polako, potrebno je da zapamtite da dišete pravilno. Pravi izbor vrsta opuštajuće muzike će također pomoći da prevaziđete naprezanja i opustite se psihički. Vježbe treba ponavljati najmanje dva puta sedmično oko sat vremena.

Efektivna praksa

  • Zagrijavanje. Prethodi glavnim vježbama, pomaže opustiti mišiće i priprema tijelo za velike napore. Mora postojati vrijeme da se radi na struku, ramenima, leđima i vratu.
  • Glavne vježbe. Usmjerene na noge, kukove i trbuh. Vrlo je važno da dišete pravilno, ne možete zatvoriti usne.
  • Istezanje na kraju vježbe.
    Preporučljivo je da svaka vježba traje određeno vrijeme, 50-100 sekundi, stoga je potrebno imati štopericu sa sobom.
, , ,