Jogging Trčanje

Moderno / U trendu

Prije svega trčanje je jednostavna radost, bori se protiv depresije i daje vam samopouzdanje. Ako želite izgubiti na težini, trčanje je najbolji način. To je sport za cijeli život.

Jogging, fights depression and gives you self-confidence. If you want fit and lose weight then  jogging is the best method.
To nije ništa drugo nego sporija vrsta trčanja, vrlo popularan sport koji ne zahtijeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti instruktor i odlučiti sami o tome gdje se pokrenuti, koliko dugo i u koliko sati.

Mi počinjemo trčanje!

Dobro je obratiti posebnu pažnju na obuću koju ćemo koristiti za trčanje. Noge i koljena su najviše osjetljivi na povrede. Stoga cipele koje koristite trebaju biti posebno dizajnirane za jogging.
Odjeća koju nosite bi trebala biti udobna, to može biti trenerka ili uska oprema, najvažnija stvar je da se osjećate ugodno dok ih nosite.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje, jer tijelo poseže za svojim zalihama energije i kao rezultat ćemo sagorijevati masne naslage.
  • Mjesto za trčanje je također važno: najbolje šume, parkovi, ili jezera.
  • Počnite sa zagrijavanjem pripremiti vaše zglobove i mišiće za trud.
  • Završite sa istezanjem, tako da su mišići u pravoj formi.
  • Trebali bi trčati, tako da možete lako disati i govoriti. Proces ne bi trebao biti naporan, ali ugodan.

Ova pravila je lako zapamtiti, tako da ne treba čekati, ako je lijepo vrijeme, možete početi trčati danas i iskusiti za sebe prednosti koje ova aktivnost ima za vas.

, , ,