Soja – broj 1 među mahunarkama

Moderno / U trendu

Soja je postala vrlo popularna. Poznata je i koristi se već mnogo godina. Nije ni čudo, jer je najvrednije mahunasto povrće i jedno od najzdravijih.

Ona sadrži mnogo bjelančevina, vlakana, saharida i puno vitamina : A, grupe B, C, D, E, folne kiseline i beta – karotena. Ona takođe sadrži cink, magnezijum, kalij, jod, kalcij i željezo. Soja je hrana koja jača imunitet organizma, a u isto vrijeme sprečava mnoge opasne bolesti. Ono što je važnije za one koji su predebeli, soja je nisko kalorično povrće.

Čak štaviše, soja može biti vrlo efektna protiv određenih bolesti.

  1. Osteoporoza, napada ne samo starije osobe, već i mlade. Da bi se to spriječilo, moramo dati tijelu pravu količinu kalcijuma u hrani. Hrana i mliječni proizvodi koji se preporučuju za liječenje ovog stanja, ne ispunjavaju ulogu koja se očekuje od njih, jer životinjski proteini su razlog za izlučivanje kalcijuma iz organizma. S druge strane, soja sprječava osteoporozu i ne uzrokuje takve nuspojave.
  2. Konzumiranje soje će smanjiti rizik od dobivanja arteroskleroze, uglavnom zbog snižavanja nivoa lošeg holesterola, LDL frakcije , a bez spuštanja nivoa dobrog HDL kolesterola . Ako jedemo soju u različitim oblicima svaki dan, smanjit ćemo LDL frakcije u tijelu i do 20 posto.
  3. Istraživanje je pokazalo da je konzumiranje soje efektivno, posebno za žene koje trebaju smanjiti neugodne nuspojave menopauze, jedan od njih je konstantni pad nivoa estrogena. Soja pomaže u borbi protiv raka ( grudi , jajnika ili prostate ) zaustavljanjem aktivnosti estrogena. Soja sadrži fitoestrogene i fitinske kiseline koje imaju snažna antioksidativna svojstva (sprečavanje oboljevanja gušterače i raka pluća).
  4. U svakodnevnom jelovniku soja pomaže održavati vitku figuru ili povratak iste.
, , ,