Top 3 najzdravija povrća za fitnes entuzijaste

Moderno / U trendu

Postoji divan trio ukusnih povrća koje biste trebali uključiti u ishranu ako vježbate aktivno ili samo održavate uravnoteženu ishranu. To su neka od najzdravijih povrća - i najviše hranjiva, a svakako pripadaju u vaš obrok..

Zdravo povrće

Kada je u pitanju bavljenje sportom aktivno, a također se teži uravnoteženoj ishrani, neke namirnice od kojih fitnes entuzijasti imaju korist definitivno morate imati.
Vježba i fitnes su efektni samo u kombinaciji sa uravnoteženom ishranom. Konzumiranjem najzdravijeg povrća i ostalih namirnica ćete pojačati pozitivan efekat sportova na vaše tijelo, ostati još više energični i s mladim izgledom – i biti sretniji!

Dopustite nam govoriti o tri od najzdravijih povrća koje mogu krasiti vaš stol.

  • Luk – možda pripada strani sa zapahom, ali luk je vrlo zdrav. Sadrži obilje količine vitamina C (više od narandže), peptide koji pomažu vašem tijelu zadržati kalcij, kao i razne anti-oksidanate za jačanje imuniteta.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu preferirati pasulj, i slanutke za dodatne proteine​​, dok će drugi cijeniti visoki iznos vlaknana i antioksidanta koji djeluju kao anti-rak i jedinjenja protiv starenja.
  • Slatki krompir – za razliku od redovnih krompira, ovi su puni željeza i vitamina, što je posebno dobro za žene koje se bave sportom. Obzirom na to da žene trebaju gotovo dva puta više željeza dnevno nego muškarci, ovo povrće može biti dobrodošlo kao dodatak ishrani. Za muškarce, slatki krompir može ponuditi energiju i, još jednom, puno vitamina.
, , , , , , , ,