Kako pravilno kombinovati povrće u ishrani?

Zdravo

Znate li da matematika može biti korisna u kuhinji? Saznajte koje je proizvode dobro kombinovati kako bi se dobili najbolji i najzdraviji rezultati.

Losos i brokule- za jačanje kostiju

Losos je bogat kalcijem, magnezijem, vitaminom D i vrijednim omega – 3 kiselinama, koji u kombinaciji sa selenom i kromom koji se nalaze u brokuli , imaju blagotvoran utiecaj na naše kosti . Ako ne vježbate redovno, trebali biste ih jesti sve više. Ovo je prvi korak u sprječavanju osteoporoze u budućnosti.

Špinat i paprike za anemiju

Osjećate li pospanosti ili ste stalno umorni ? Možda vam nedostaje željeza. Ovo je recept za anemiju. Trebali biste pokušati jesti špinat (zimi možete koristiti smrznuto povrće) i zakusku od zvonastih paprika koje su bogate vitaminom C. Paprike će pomoći vašem tijelu apsorbirati željezo iz špinata.

Celer korijen i orašasti plodovi za zdravu kosu i kožu

Ovo je salata koja utiče na vašu kosu bolje od balzama za kosu ili kreme. Orašasti plodovi su vitalni za zdravlje. Oni sadrže mnogo vitamina, minerala i zdravih masti. Dodajte orahe do isjeckanog korijena celera, te selena sadržanog u njemu, kao i vitamina B5 i H koji će vam će ojačati kosu i kožu.

Bundeva i jogurt za zdravo srce

Kako ? Napravite supu od bundeve sa jogurtom. Kalcij sadržan u njemu ima blagotvoran utjecaj na srce, a beta-karoten iz bundeve će zaštiti srce od udara i od napada slobodnih radikala.

 

Narandže i marelice za poticaj vašem imunitetu

Ovaj desert će vas oživjeti . Marelice sadrže vitamin A , a narandže su bogate vitaminom C. Zajedno stvaraju značajan izvor antioksidanata. Ovaj zaštitni kišobran će vas čuvati od infekcija , pa čak i više ozbiljnih neprijatelja poput raka, dijabetesa ili katarakta.

, , , , ,