Citrus dijeta – spremni za karneval

Ukusno

Želite imati sjajnu figuru u samo mjesec dana? Nema takvih čuda, ali još uvijek možete izgubiti nae težini prije novogodišnje noći i karnevala. Pokušajte imati na umu Božić zamku - slavlje i hranu koji prate prazmike.

Bez jo-jo efekta

Ako primijenite dijetu od 1000 kcal za cijeli mjesec , izgubit ćete oko četiri kilograma. Dijeta se smatra najefektivnijom, jer ne dovodi do jo-jo efekta. Osim toga možete podići efekte vježbanjima i primjenom losiona za učvršćivanje. Nemojte riskirati bilo kakve čudesne dijete.

Ako izgubite težinu prebrzo, vaša koža neće imati vremena da se prilagodi, a to neće biti zdravo za vas. Predlažemo ukusnu i jednostavnu citrus dijetu. Možete izgubiti od jednog do jednog i po kilograma u samo tri dana , a onda možete računati kalorije i koristiti oko 1000-1200 kcal dnevnog unosa kalorija.

Neposredni rezultati citrus dijete će vas motivirati za nastavak dijete . To će uzrokovati ” foliju ” u stomaku i pomoći vam da se izbjegnete slatkiše.

Recept za dnevnu porciju citrus salate (može biti spremljena ujutro i ostavljena u frižider) : oguliti i nasjeckati 5 narandži i 4 grejpfruta, posipati ih sa 1 kašikicom tekućeg meda , 5 kašikica limunovog soka i 4 tanko nasjeckana oraha . Pospite peršinom po vrhu .

Citrus

Citrus voće je vrijedan izvor vitamina , posebno zimi i na proljeće kada domaće voće nije dostupno . Trodnevna citrus dijeta se temelji na ukusnoj i delikatnoj salati.

 

Kako izbjeći dobivanje na težini za vrijeme praznika?

  • ne pržite šarana (to je prilično masna riba), već ga pripremajte u sosu ili ga pecite u aluminijskoj foliji.
  • nemojte dodavati mast na kupus s gljivama , ne pržite piroge nakon što ste ih skuhali (da bi ih podgrijali samo ih zagrijte iznad pare)
  • nemojte zalivati uljem haringe , oni će biti manje masne ako dodate malo nemasnog krema ili neki umak na bazi jogurta.
  • zamjenite zaslađivač za šećer u hladnim desertima
  • probajte sve jela , ali samo u malim količinama
  • ograničite strane – hljeb i krompir nisu jela na odmoru
  • uzmite samo jedan komad kolača za desert ; plus kutija, plus voćni kolač, plus đumbir kolač je zasigurno previše!
  • u večernjim satima , uzmite šolju zelenog čaja , čaja od metvice ili ekstrakta pelina.
  • nemojte zaboraviti na vježbe -šetnja je dobar način da se spale neke kalorije.

Meni

Doručak – 1 šolja čaja mente, citrus salata

Užina – 1 čaša soka od narandže (svježe iscijeđeni ili iz kutije)

Ručak – 1 šolja čaja mente, citrus salata

Užina – 1 narandža

Večera -1 šolja čaja mente, citrus salata

 

, , , , ,