Dijeta čišenja

Moderno / U trendu

Svi jedemo sve više i više prerađenu hranu - ne samo instant supe, ali i nareske i slatkišie. Većina je bogata hemikalijama, koje se smještaju u masno tkivo i probavni kanal.

 

Hemikalije koje se nalaze u hrani usporavaju rad naših crijeva i čine nemogućim gubitak težine za stalno . Vrijedno je da se riješimo tih hemikalija. Biljke vam mogu pomoći da učinite upravo to – možete ih kupiti odvojeno ili kao posebne mješavine . Neke sjajne biljke koje možete koristiti za to su : Vrkuta , ili ekstrakt zelenog čaja . One ne samo da čiste tijelo , ali poboljšavaju rad probavnog trakta , posebno jetre , koja treba procesuirati sve masti . Trebalo bi da imamo biljne čajeve između obroka.

Obnavljanje vašeg jelovnika

Ne treba vam čudesna dijeta . Ako želite da se osjećate lakši i izgubite čak 2 kg za sedmicu , primjenjujte sljedeća pravila za vašu dijetu:

  • Počnite jesti 4-5 puta na dan . Praveći duge pauze između obroka izazivate da se dovedete češće do konzumiranja ‘ džunk ‘ grickalica . Jedite pomalo , ali često i tako ćete biti u mogućnosti da se oduprete grickanju , vi ćete se naviknuti na raspored obroka , i vaše tijelo će probaviti sve što jedete.
  • Ne zaboravite doručak . Ako ga preskočite ili uzmete prekasno , vaš metabolizam će se usporiti . Istraživanja su pokazala da ako preskočite doručak imate nalete večernje gladi.
  • Trebali biste uvijek uzeti svoju užinu na posao. Sendviči i salate pripremljene kod kuće će vam poslužiti bolje od slatkog peciva i kroasana kupljenih na putu na posao.
  • Za večeru pripremite lagana jela , uglavnom na bazi povrća. U zimu i jesen koristite neke zdrave smrznute namirnice. 
  • Pijte puno vode , najbolje je ako pijete običnu vodu. Počnite sa čašom prije doručka , na primjer s kriškom limuna ili svježim listom mente.
 

Lista izbjegavanja

Napravite popis namirnica koje morate strogo izbjeći . Neće biti previše stvari na ovoj listi . Dovoljno da odustane od slatkih gaziranih pića i slatkih grickalica i vidjet ćete svoju težinu kako pada vrlo brzo .Zamjenite čaj za vodu i odaberite orahe , grožđice ili brusnice  umjesto čokolade i kolača.

 
 

Vlakna potrebna hitno

Većina vlakana se može naći u povrću i voću (sa korom) . Bez vlakana će biti teško izgubiti težinu , kao i biti u dobrom psihičkom stanju . Celuloza reguliše rad probavnog trakta i podržava probavu . Čak i lagana jela , kada sadrže vlakna , ispunit će vas – to će vas zaštititi od grickanja i želje za slatkišima . Ona upija mnogo toksina iz hrane koju jedemo , te uzrokuje njihovo brzo varenje . Ona povezuje želučane kiseline , čineći njihove ponavljajuće apsorpcije nemogućim – na ovaj način se smanjuje nivo holesterola u krvi , sprečavajući arteriosklerozu.

Primjer jelovnika

Doručak: Tost sa kriškom šunke : 2 kriške cijeložitnog hljeba , stavite maslac i na kriške i dodajte šunku . Poslužite uz paradajz, krastavci / kiseli krastavci i luk / mladi luk.

Užina: Aromatična salata – isjeckajte na tvrdo kuhano jaje i krišku feta sira ( 50g ) . Dodajte nekoliko listova zelene salate , svježi krastavac , bosiljak i  lišće mente. Pospite ga s vinegarom . Pijte neki sok od jabuke s tim.

Ručak: Pileća salata – izmješajte zelenu salatu sa sjeckanim paradajzom i biberom . Dodajte 100g isjeckanih prženih pilećih prsa . Pospite sa kašikom maslinovog ulja i isjeckanog sira . Služite salatu sa kriškom cijeložitnog hljeba.

Večera: Oslić sa brokolijem – 150g filea od oslića, posipajte ga s limunom i maslinovim uljem , dodajte malo začina . Pecite ga u foliji. Poslužite sa kuhanim brokolijem i kriškom raževog hljeba.

, , , , , ,