Dijeta za čokoljupce

Lijepo

Opće je poznato da se može biti ovisnik o alkoholu ili drogama, ali ovisnost o čokoladi je uvijek bila tretirana s namigivanjem.

Oprezno s čokoladom

Znamo da čokolada također sadrži supstance ovisnosti. Osim šećera i stimulansa (kao što je kofein), čokolada sadrži puno masti. Nije ni čudo da ta ovisnost dovodi do pretilosti.Chocolates for Chocoholics supply a wide range of chocolates for all occasions.

U početku ćete morati odgovoriti na nekoliko pitanja, kako bi se utvrdilo kojoj vrsti čokoljupca pripadate:

Ovisno o vrsti čokolade

  • romantični tip – čokolada za njih je zamjena za ljubav;
  • tajnoviti gurman – koji često na društvenim događajima odbija jesti čokoladu, ali onda je guta u tišini svog domaćinstva;
  • tip u potrazi za udobnosti u čokoladi jer stres i životna nesreća ih preplavljuju;
  • vikend tip koji omogućuje sam / sama jesti čokoladu samo na slobodne dane;
  • tip ovisan o šećeru koji ne može živjeti bez da nešto slatko ne zagrize.

Za svaku vrstu postoji drugačija dijeta. Da bi se mogli nositi s problemima koji nas tjeraju da posežemo za čokoladom trebamo drugačiji pristup svaki put.

The chocoholic's diet are for choc-lovers who are fed up with failing to lose weight.

Korist dijete

Ova dijeta će vam pomoći da shvatite zašto ne možete odoljeti iskušenju i, s vremenom, promijenit ćete se iz čokoljupca u nekoga ko ne posežu za čokoladom onoliko često koliko ste navikli.

Ova dijeta je niska u mastima i ograničena u kalorijama. Uzima u obzir potrebe osoba sa ovisnošću o čokoladi.

Za gurmane

Program za prvu sedmicu dijete za gurmane izgleda ovako: doručak, dva lagana jela, jedan glavni obrok, jedna užina. Baza bi trebala biti hranjiva ugljikohidratima, dakle namirnice kao što su pečeni krompir, voće, povrće, salate i nemasni proteini: piletina bez kože, nemasno crveno meso. U drugoj sedmici možete sebi priuštiti čokoladu (do 150 kalorija). Nastaviti s dijetom dok ne dođete do cilja.

, , ,