Dijeta za gubitak težine poslije odmora

Lijepo

Dijete za mršavljenje se mogu zamijeniti sa kratkoročnom dijetom. Primijenjena nakon odmora,pomoći će vam da se brzo riješite prekomjerne težine

Gubljenje na težini poslije odmora

Godišnji odmori su neizbježno povezani s punim stolovima raznih jela, ali nakon što su prodju, počinjemo se brinuti da sve što smo jeli ima učinak na našu figuru. Dobra vijest za mršavljenje poslije odmora je to da isto kao što smo tako brzo prikupili suvišne kilograme, lako ih možemo izgubiti, ukoliko započnemo odgovarajuću dijetu.

U samo tri dana možete se riješi nagomilane težine za vrijeme odmora, bez potrebe da se slijede posebne dijete za mršavljenje. Dovoljno je da se fokusira na jela od voća ili povrća i jogurt za vrijeme ovih dana.

Da biste vratili normalan režim ishrane vašeg tijela, trebate uzeti dosta tekućine i izbjegavajte teške, masne i visoko-kalorične namirnice. Ponudite želucu da odmori, nudeći više povrća, sirovog i kuhanog.

Limunov sok i maslinovo ulje čiste toksine iz organizma a pasulj će pokrenuti crijevne aktivnosti. Ostale pogodne hrane za taj period su kefir, razne vrste sokova, povrtne supe i čaj.

Odgovarajuća dijeta, obzervirana za vrijeme ovog perioda osigurava mršavljenje poslije odmora.

, , , , , ,