Dijeta za ravan stomak i mišiće stomaka uz vježbanje

Lijepo

Zvuči nevjerojatno: jesti određene namirnice i imati ravan stomak, malo vježbati i mišići stomaka su tu! U ishrani morate biti strogi četiri tjedna, a onda je dozvoljeno nastaviti normalno jesti uz pridržavanje samo određenih ograničenja.

Specijalizirana dijeta i tjelovježba

Ova dijeta sastoji se od ciljanih vježbi kako bi se učvrstili i oblikovali mišići stomaka te nije namijenjena onima koji žele smršaviti.

Tijekom dana ne biste smjeli popiti više od 450 g obranog mlijeka, 150 g voćnog soka bez dodanog šećera, te čaja i kave (s mlijekom iz dnevnog dopuštenog količinskog unosa) bez šećera. Vode možete piti u neograničenim količinama. Dijeta se provodi tijekom 4 tjedna, a kako ide kraju, treba se ograničiti na malomasne proizvode, dok se kalorijski unos može ponovno početi povećavati.

Dijeta za ravan stomak i mišiće stomaka uz vježbanje

Vježbanje za lijepe mišiće stomaka

Savijanje s uzdignutom glavom

Lezite na leđa s rukama na podu, lagano udaljenim od tijela. Podignite ispružene noge i savijte desnu nogu. Udahnite, te sa svojom lijevom rukom gurnite glavu udesno, a u isto vrijeme povucite svoju desnu nogu ulijevo. Izdahnite, spustite svoje noge i ruke natrag na pod. Ponovite ovu vježbu 8 puta, svaki put na drugu stranu.

Podizanje i spuštanje

Kleknite na pod i odmarajte se na rukama savinutim na podu ispred vas. Spustite stomak prema podu u pozu mačjih leđa. Opustite se i vratite u početni položaj. Dok se podižete – udahnite, a pri spuštanju – izdahnite. Ponovite i ovu vježbu 8 puta.

Noge i ruke gore

Lezite na leđa, stavite ruke iza glave, laktovi trebaju biti uzdignuti. Polako povucite svoju glavu prema gore i podignite ispružene noge. Za vrijeme podizanja, ne odižite svoja leđa i stražnjicu od poda. Kad podižete svoju glavu udahnite, kada spuštate svoju glavu i noge izdahnite. Ponovite vježbu 8 puta.

Dijeta za ravan stomak postavlja pred Vas tri malomasna obroka na dan. Morate izbjeći uzimanje hrane između obroka. Popis zabranjenog uključuje: slatkiše, kolače, ulje i ostale masnoće, sireve (izuzev laganog svježeg sira), prženu hranu i meso poput kobasica i pašteta.

Preporučeno je imati tri zdrava, uravnotežena obroka dnevno: doručak, ručak te večeru s predjelom, glavnim jelom i desertom.

Jelovnik

Doručak:
50 g kukuruznih pahuljica s 1 kašikom šećera i 115 g svježeg voća
Ručak:
Sendvič od raženog kruha s jednim tvrdo kuhanim jajem, narezanim i pomiješanim s malomasnim jogurtom ili preljevom za salate.
Glavni obrok:

  • Predjelo:
  • Svježe povrće s preljevom od bjelog luka i mente.
  • Glavno jelo:
  • kebab od govedine s gljivama
  • ili
  • složenac od tjestenine
  • ili
  • pileći pilav
  • Desert:
  • 1 niskokalorični mousse od čokolade ili desert od jagoda

 

, , ,