Dijete – Izbor između 30 najbolje dijete

Zdravo

Koristite naš katalog dijeta i saznajte kako učinkovito izgubiti težinu te kako ispravno jesti. Saznajte korisne informacije o dijetama i ishrani.



Jeste li ikada probali slijediti određenu dijetu?







  • Dijete – poznate i učinkovite dijete za mršavljenje, zdrave ili brze dijete
  • Dijete i dijetetski proizvodi – činjenice i mitovi u prehrani
  • Tjelesna aktivnost – izuzetno važna u borbi protiv gojaznosti i održavanju odgovarajuće tjelesne mase.

diets2

Zdrava ishrana kao način života

Način ishrane svake pojedine osobe ovisi o njezinome cilju – sportisti imaju unos hrane s velikom količinom energije u svrhu poboljšanja sporskih rezultata, dok vegetarijanci imaju poseban režim ishrane pa ne jedu hranu životinjskog podrijetla.

Dijeta je način prehrane za osobe koje žele izgubiti višak kilograma. Dijetu je potrebno planirati s obzirom na željeni cilj, dob i zdravstveno stanje osobe, a takvo je planiranje neophodno jer se način ishrane pojedinca treba prilagoditi upravo njemu, koji želi smršaviti. Na primjer, brzi gubitak tjelesne težine je nemoguće postići bez oduzimanja energije, vitamina i nutrijenata potrebnih tijelu, a svaka pogreška u režimu ishrane odrazit će se negativno na stanje kose, kože i noktiju.

Za poboljšanje zdravlja i ljepote, upravo je zdrava ishrana ta koja će nam povećati sposobnost koncentracije, pomoći pri prevenciji nekih vrsta raka, borbi protiv depresije i općenito ćemo se osjećati bolje. Zdrava ishrana je način života, navika kojom se odupiremo želji za nezdravom hranom, a u isto vrijeme i prirodni način dobivanja energije.



Koje izvore koristite za držanje određene dijete?








Za neke od nas, prilagodba zdravom načinu života označava potpunu promjenu ishrambenih navika. Novousvojene navike u ishrani trebale bi biti smjernice koje ćemo pratiti do kraja svog života.

diets3

Zašto promjena ishrane?

Ponekad promjena ishrane nema veze sa željom za gubitkom kilograma, već nam životne okolnosti određuju način na koji se hranimo. Svaka osoba ima svoje specifične potrebe kojima se potrebno prilagoditi.

Na primjer, način ishrane trudnica koje su svjesne da ono što jedu utječe na razvoj njihovog djeteta, veoma se razlikuje od načina ishrane mladih čijem tijelu je za pravilan razvoj potrebna povećana količina kalcija i magnezija. Ishrana starijih osoba trebala bi odgovarati njihovim potrebama, usporavati proces starenja, podizati raspoloženje i davati snagu. Postoje ljudi koji ne mogu povećati tjelesnu masu usprkos svojim naporima – pomogla bi posebna ishrana za dobivanje tjelesne mase.

diets4

Način ishrane ovisi i o 4 godišnja doba

Čest je odabir načina ishrane s obzirom na doba godine jer su našem tijelu potrebne su različite hranjive tvari, a prehrana je određena dostupnošću određenih vrste namirnica. Ljetna ishrana ima obroke svježeg ubranog povrća i slasnog voća, dok zimska ishrana zahtijeva povećani unos energije u tijelo, kao i podizanje razine imuniteta, što nas potiče da unosimo više kalorija. Za one koji nemaju snagu volje da ostanu dulje vremena na dijeti postoji jednodnevna ili trodnevna dijeta.

Kako izbjeći jo-jo efekt?

Način na koji prelazimo s dijetne na ishranu s više kalorija je veoma važan za naše tijelo. Takav prelazak, jednako kao i dijeta, treba biti racionalan proces pomoću kojeg ćemo održati za nas idealnu tjelesnu težinu. Kako bismo postigli zadovoljavajući učinak, potrebno je postupno i neprekidno skidati kilograme, a zatim jednako tako napustiti niskokalorični režim ishrane. Za najbolji dugoročni učinak potrebno je kroz dijetu promijeniti navike kako bi nam zdrava ishrana i tjelesna aktivnost postali način života. Pažljivim unosom optimalne količine kalorija održat ćemo idealnu tjelesnu težinu, poboljšati metabolizam i izbjeći jo-jo efekt. 

Odaberite najbolju dijetu za Vas!



Držali ste ili planirate držati dijetu da bi:







, , , , , , , , , ,