Kalcijum – majstor dijeta za mršavljenje

Zdravo

Može se činiti da su neistinite da elemenat koji čini naše kosti jačim i težim takođe nam pomaže izgubiti na težini. Međutim, dokazano je da je to stvarno radi.

Neosporni dokazi

Naučnici su sigurni da nam kalcijum pomaže reći zbogom tjelesnim masnoćama zauvijek. Eksperiment koji je trajao nekoliko sedmica je pokazao da kada ste na mliječnoj dijeti, gubite najviše kilograma – to se događa kada vaš izvor kalcijuma dolazi iz mliječnih proizvoda.

Žene čija je prehrana bila siromašna kalcijumom imala je više masnog tkiva, veće dimenzije u struku i viši nivo lošeg holesterola od onih koji su konzumirali umjerene ili velike količine kalcijuma.

Turbo sagorijevanje

Tijela onih sa nedostatkom kalcijuma su se prebacila na osjećaj gladi, što znači, da jedu puno više, baš onako kao da bi pokušavali zadovoljiti ovaj nedostatak. Veći unos kalcijuma može povećati metabolizam masti, može kontrolisati težinu i spriječiti dobivanje težine. Ako ste deblji, i jedete cijelo vrijeme, ne pijete mlijeko ili ne jedete mliječne proizvode, ili ne jedete ribu, možete imati problema s gubitkom težine.

Gdje treba tražiti ovaj elemenat

Preporučena dnevna doza kalcijuma za zdrave osobe je oko 1000 mg (za djevojke , trudnice i žene u menopauzi, indeks je znatno viši) . Ako ste preteški, doza od 1500 mg će biti dovoljna kako bi izgubili težinu i zaustavili višak apetita. Kalcijum, osim mlijeka i njegovih proizvoda, se nalazi u svježem voću i povrću: zelenom lisnatom, brokula, karfiol, orašasti plodovi, plodovi mora i riba (losos, papalina). Takođe je dobro jesti namirnice obogaćene kalcijumom – žitarice, sok od narandže, sireve i jogurte.


Namirnice koje su prirodno bogate kalcijem su više korisne za tijelo od dodataka kalcijuma, jer ih tijelo apsorbira lakše.

Vitamin D duo

Vitamin D je odgovoran za apsorpciju kalcijuma – kada postoji nedostatak vitamina D, ne možete apsorbirati kalcijum. Ispada da kalcijum i vitamin D zajedno rade, regulišući metabolizam masnoća u tijelu, u masnim stanicama, kao što i potiču sagorijevanje masti. Prirodni izvor vitamina D nalazimo u masnoj morskoj ribi.

Mliječni proizvodi od jutra do večeri

Doručak, kefir ili mlaćenica, pomiješajte s jagodama i borovnicama. Ova vrsta frapea će osvježiti i energizirati vaše tijelo.

Ručak: pečena paprika punjena feta sirom, bijeli luk i maslina će dati energiju da radite bez nepotrebnog opterećivanja želuca.

Večera: Topla riža s prirodnim
jogurtom i svježim voćem. Nećete se udebljati od takvog obroka.

Popiti šolju toplog mlijeka sa kašikom meda prije odlaska na spavanje. To će vam omogućiti da se smirite i lako zaspete.

, , , ,