Ljetna dijeta

Moderno / U trendu

Svako od nas je nestrpljivo čeka na ljetovanje, sanja o odmoru. Bez obzira na to kuda idemo i kako ćemo odlučiti provesti naše slobodno vrijeme, nastavimo sa dobrom dijetom.

Do not forget about physical activity in your summer diet activity

Ljetna vitkost

Glavne pretpostavke ove dijete su:

  • Jedite malo, ali često,
  • Pijte dosta tečnosti,
  • Povrće i voće, najbolji izvor vitamina,
  • Poštujte pravila o laganoj dijeti

Jedite malo, ali često

Ali ako jedemo veliku večeru na kraju dana, hrana će biti zadržana u stomaku, zbog čega ćemo imati osjećaj nadimanja, imati srce opterećeno, kao i opći osjećaj težine. Stoga je bolje imati 4-5 manjih obroka dnevno, svaka 3-4 sata.

Pijte dosta tečnosti

Suhi zrak, morski povjetarac, visoke ljetne temperature i stalno izlaganje suncu dehidrira tijelo brže nego normalno. Voda je osnovni sastojak ljudskog tijela. Svi tjelesni procesi povezani su s vodom. Zbog toga moramo piti što više tečnosti. To će ubrzati probavu, čineći je glatkom, i pomoći će našem tijelu da se riješi toksina. Voda je glavni element ćelija tijela. Efekti dehidracije organizma mogu se vidjeti preko suhe kože, bora i iritacije. Moramo zapamtiti da pijemo najmanje 2,5 litara vode svaki dan ljeti.

summer diet plan Obey the rules on light diet

Male porcije

Jedite redovne obroke u pravilnim vremenima, na ovaj način ćete dati tijelu potrebnu energiju, i poboljšati rad crijeva. Stomak radi najbolje kada je količina hrane koju jedemo je mala, i može je svariti odmah.

Povrće i voće – najbolji izvor vitamina

Ako provodemo više vremena na suncu, možemo dobiti lijepu boju kože, ali i naše zdravlje se može pogoršati. Posljedice takvih problema mogu biti starenje kože, tačke po tijelu i promjene na sudovima koje se pojavljuju u dijelovima tijela koji su najviše izloženi suncu. Moramo koristiti odgovarajuće kozmetike, s visokim faktorom zaštite (najmanje faktor 15), koji će efikasno zaštiti našu kožu od sunca. Osim toga, potrebno je jesti što više svježeg povrća i voća. U prvom slučaju, treba odabrati one koje su bogate vitaminima i antioksidansima, kao što su vitamin A, C ili E. Oni se bore sa slobodnim radikalima, koji su rezultat izloženosti našeg tijela suncu.

Slijedeće stavke su dobar izvor gore navedenih vitamina:

A: (beta carotene): povrće i voće koje imaju žutu, narandžastu ili zelenu boju – mrkva, bundeva, grašak, grah, brokula, marelice, breskve, dinje
C: šipak, bobice, južno voće, paprika, paradajz, peršun, kupus, krumpir, hren,
E: biljna ulja, klice i sjeme (posebno pšenica), lisnato povrće, peršun, špinat, zelena salata i kukuruz.

Nemojte zaboraviti fizičke aktivnosti

Kada idete na more ili u planine uzmite bicikl sa sobom i koristiti ga umjesto ležanja na plaži. Nakon što obavite ujutro jogging bit ćete aktivni ostatak dana. Preporučujemo plivanje, plivanje i … opet plivanje. To je vrlo korisno za vaše tijelo, pogotovo kičmu, a osim toga, to je ono što smo čekali cijele godine!

Držite dijetu laganom

Vrlo je teško zadržati energiju na duži ljetni dan. Proces probave je sporiji i kako se ne bi preopteretilo tijelo još više, izbjegavajte teške obroke koji će ostati u stomaku dugo vremena. Savjetujemo da izaberete lagane proizvode, bogate nutrijentima.

Osnove lagane dijete su:

  • Izbjegavajte masne, teške obroke (masno meso, suhomesnate proizvode, umake)
  • Nije vrijedno da izaberete prženu hranu, a posebno duboko prženu
  • Bolje je izabrati kuhana jela, parena, pirjana, pečena u foliji
  • Izbjegavajte teške supe sa kremom ili čvarcima
  • Izbjegavajte previše začina

Meni

Doručak:
žitarice s mlijekom, cijelozrnasta krofna sa sirom s vlascem, ledeni čaj s limunom

Ručak:
Voćna salata

Večera:
piletina pirjana u umaku od paradajza, kuhani špinat, sok od mrkve i jabuke, voda s limunom i ledom

Popodne:
mlaćenica sa šumskim voćem
Supper:
3 kriške integralnog hljeba, meko kuhano jaje, marelica, čaj

, , , , , ,