Vegetarijanstvo – vegetarijanska prehrana

Moderno / U trendu

Vegetarijanska prehrana opskrbljuje tijelo svim potrebnim nutritivnim elementima, a može poslužiti i kao sredstvo čišćenja organizma te kao dijeta bez da osoba prihvati vegetarijanstvo općenito kao način života.

Tips for switching to a healthy vegetarian diet. Diet that doctors recommend to go vegetarian.

Vegetarijanstvo zadnjih godina

Proteklih se godina vegetarijanstvo razvilo iz marginalnog pokreta u općeprihvaćen način ishrane i stil života.

Vegetarijanska ishrana ima za glavno pravilo izbjegavanje konzumacije mesa u bilo kojem obliku. Namirnice koje nas tada snabdjevaju neophodnim proteinima su: sirevi, jaja, žitarice, brašno od cjelovitog zrna i mahunarke.

Mršavljenje

Svaka dijeta uzrokuje mršavljenje, posebno u početku, ali prebacivanje na vegetarijanski način prehrane jamči stalan gubitak težine pod uvjetom da se ovakve prehrane strogo pridržavate.

U posljednja dva desetljeća se dogodio velik napredak na području naučnog istraživanja na području ishrane te načina liječenja i sprečavanja bolesti ishranom.Sami morate izabrati vrstu ishrane.

The Natural Diet Plan explores natural foods in the diet.

Jelovnik

Doručak
Malomasni jogurt, zdjelica pahuljica od cjelovitih žitarica, sok narandže, biljna tinktura ili 2 tosta s niskokaloričnom marmeladom, čaša soka (npr. mješavina mrkvi, jabuka i narandži).

Ručak
Špageti sa špinatom ili vegetarijanski rižoto i čaša soka od narandže, salata s vinaigrette preljevom.

Večera
Tost kruha od cjelovitih žitarica i avokado, sjeckani luk, rajčica, limunov sok, biljni čaj ili salata od kukuruza i graška sa šalicom biljnog čaja.

, , , , ,