Dijete – Izbor najboljih dijeta

Zdravo

Za bolju koncentraciju, prevenciju nekih vrsta raka, pomaže u borbi protiv depresije te donosi dobro raspoloženje!

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look

Zdrava i uravnotežena ishrana

Dijeta je bogata hranjivim tvarima za naš organizam i eliminiše suvišno masno tkivo.

Što jesti, a što izbjegavati?

  • losos, tuna, skuša, haringa (riba bogata masnoćama odlična je osnova dijete jer sadrži masne kiseline koje su potrebne našem organizmu)
  • grašak, grah, orašasti plodovi (izvor biljnih proteina), mnogo povrća i voća svakoga dana (najbolje je zeleno lisnato povrće, a voće ono koje sadrži malo šećera)
  • ekstra djevičansko maslinovo ulje, ulje uljane repice ili laneno ulje (vrijedne masnoće koje ne treba koristiti za prženje)
  • kukuruzno, suncokretovo i sojino ulje (masnoće koje bi trebali izbjegavati)
  • malomasni mliječni proizvodi (ovo je preporučena vrsta proteina)
  • nemasno meso, npr. pureća prsa, bez kože – odličan su način da se izbjegnu zasićene masne kiseline
  • ne preporučuju se prženi proizvodi
  • margarin se nikako ne preporučuje
  • kolači, keksi, čips, čokoladni prutići i grickalice su strogo zabranjeni

Odlično za depresiju i podizanje raspoloženja:

Osnova ove dijete su svježe voće i povrće i nezasićene masne kiseline.  Dijeta je namjenjena za one koji su pod pritiskom zbog naporne dnevne rutine…

Kao primjer uravnotežene zdrave ishrane vidimo iskustvo Eskima: jedu bobice, sušeno voće i piju čaj, time opskrbljuju svoja tijela mnogim vitaminima, mineralima, antioksidantima, vlaknima i salicitatima, koji su značajni pri smanjenoj otpornosti organizma i kada počnu hladnije temperature.

Bitan sastojak ove dijete su ulja iz prvog prešanja (npr. maslinovo ulje, ulje uljene repice), koja su bogata vrijednim omega 3 kiselinama i antioksidantima. Uz sve spomenuto, tijelu još trebaju i ugljikohidrati (kruh od cjelovitog zrna žitarica i raženi kruh), a hranu sa šećerima treba eliminisati iz jelovnika.

Primjer jelovnika

Doručak:
Tri šnite raženog kruha, pašteta od skuše, salata od paradajza i krastavca s maslinovim uljem, čaj
Ručak:
Pureća prsa pripremljena na pari, kuhane klice graha, krumpir kuhan u kori, limunada bez šećera
Večera:
Dva integralna peciva, 3 šnite malomasne šunke, voćna salata, čaj

, ,