• nutrients

Zelena dijeta je zdrava dijeta

Zdravo

Znate li koje je boje povrće koje ima najviše hranljivih i korisnih sastojaka za vaše tijelo? Odgovor ne iznenađuje: zelena, lisnata povrća. Ali znamo li zašto?

Zelena boja indikuje postojanje hlorofila, važne boje, koja je odgovorna za proizvodnju energije od apsorbisanog sunca. Najvažnije funkcije uključuju:

  • deaktivisanje toksina
  • pomaže očistiti jetru
  • ublažava višak šećera u krvi
  • uklanja i smanjuje neugodne mirise tijela
  • jača krvožilni sustav
  • eliminira upalna stanja

U ljudskome tijelu, hlorofil je jaka pomoć u čišćenju organizma od različitih toksina, pogotovo jetre. Ova boja formiše jaku uključenost sa toksičnim sastojcima (uključujući i neke koje izazivaju karcinom), tako da samo manji broj opasnih komponenata uđe u tkivo tijela. Zahvaljujući tome, teški su metali neutralizovani. Hlorofil također ubrzava zacjeljenje rana i uklanja neugodne mirise, koji su veliki problem za mnoge ljude. Studije su pokazale da hlorofil ima pozitivan učinak na vaskularni sustav i spriječava upale.

Osim hlorofila, zeleno povrće je bogato foličnom kiselinom, klasifikovanom kao vitamin B. Veoma je važan ne samo za dijetu u trudnoći, nego i u svakoj opštoj dijeti. Ona određuje stanične membrane i utječe na naš živčani sustav. Dodatno, ova grupa povrća je bogata vitaminom A, C i E, ima pozitivan učinak na naš imunitet, na prevenciju raka, unaprjeđuje strukturu kože i odgađa starenje.

Najcjenjenije zeleno povrće:

  • špinat
  • brokula
  • kelj pupčar
  • šparoge
  • kupus
  • krastavac
  • grašak
  • zelena salata
, , , , ,