• nutrients

Kako piti kafu za najbolje rezultate?

Lijepo

Svaki dan javljaju se nove, često i kontradiktorne informacije, o efektima kafe na ljudski organizam. Opšte je vjerovanje da unaprijeđuje našu koncentraciju. Trebamo li uistinu kofein da bi efektno radili? Kako bi trebali piti kafu da dobijemo željene rezultate za svoj organizam?

Kofein stimuliše koru velikog mozga i subkorikalne centre, kao i centre za disanje i vazomotorni centar. To omogućuje našem mozgu da radi bolje i odmah poveća naše fizičko i mentalno stanje. To je rezultat utjecaja povećanog lučenja adrenalina i dopamina od kofeina koji stimuliše centre za užitak u našem mozgu.

U manjim količinama kafa stimuliše i poboljšava našu učinkovitost. U većim količinama – kofein rasipa i smanjuje naše performanse. Najveća koncentracija kofeina zadržava se u krvi na sat vremena, ali može da se zadrži i do četiri sata. Pozitivan učinak kofeina je bio primijećen kada je bio apsorbisan u količini od 100-300 mg po danu. Važno je znati i da kafa počinje sa svojim djelovanjem nakon otprilike pola sata od konzumisanja. To je česta zamka u koju uspijemo upasti: pijemo kafu, ne osjetimo njen učinak odmah i popijemo još jednu šoljicu kafe. A nakon toga ne možemo se fokusovati ni na što i osjećamo se razjareno.

Zato je optimalno odustati od velikih kafa u velikim šoljicama i vratiti se tradicionalnim manjim šoljicama. Na taj način ćemo svome tijelu pružiti dozu kofeina koja mu je potrebna. Tri šoljice kafe dnevno je dovoljno. Ova će količina održati visoku razinu koncentracije i neće izazvati iritaciju.

Kako piti kafu za najbolje rezultate?

Saznajte kako kofein stimuliše vaš organizam

, , , , , ,