• nutrients

Kuhanje i kuhanje na pari. Kako kuhati povrće?

Ukusno

Važan element pravilne ishrane je pravilan odabir proizvoda i pravog načina njihove pripreme. Saznajte koje tehnike bi trebali koristiti i kako ih koristiti pravilno.

Tradicionalno kuhanje u vodi ima jednu veliku prednost, puno ga je lakše izvesti nego kuhanje na pari. Priprema hrane standardnim kuhanjem znači zagrijavanje hrane u vodi koja vrije na temperaturi od 90-100ºC. Za proces trebamo lonac s poklopcem i dakako, vodu. Tijekom vrijanja, proteini i škrob su procesuisani i pripremljeni za apsorpciju u probavnom sustavu ljudskog organizma. Također, tijekom procesa vitamini i minerali se sele sa proizvoda na izvarak (temeljac). Tako da on može biti korišten za druge stvari, poput, supa i sosova, zbog visokog postotka sadržaja vrijednih nutritijenata.

Sljedeća varijacija kuhanja je kuhanje na pari. Ovaj proces znači da je hrana kuhana na pari na 120 °C. Kuhanje na pari može biti izvedeno na parnom loncu za kuhanje ili u jednostavnom loncu sa debelim dnom te sa korpicom koja se smjesti unutar lonca. Povrće koje se zapravo tretira parom se kuha nešto brže nego tijekom tradicionalnog kuhanja. Ovim se načinom gubi manje nutritijenata nego tijekom tradicionalnog kuhanja u vodi. Dodatno, proizvodi kuhani na pari zadrže njihovu prirodnu aromu, čvrstinu, okus i boju.

Red_BolingvsSteaming-BA1

Isprobajte oba načina i sami odlučite koji vam više odgovara.

Zabavite se i kreirajte uz:

Tajne kuhanja i kuhanja na pari

, , , , , ,