• nutrients

Kuhanje i kuhanje na pari. Vrijeme kuhanja povrća

Ukusno

Kuhanje povrća uzrokuje velike gubitke nekih nutritijenata i vitamina, pa time čini povrće lako probavljivo za ljudski organizam. Vrijeme procesuisanja hrane ovdje igra vrlo važnu ulogu.

Kuhanje na pari je odlično is rješenje i ne samo za entuzijaste zdrave ishrane. Ova metoda dozvoljava i da pripremate obroke i uštedite vrijeme.  Kuhanje na pari ide puno brže od tradicionalnog kuhanja u vodi. Na primjer, kuhanje špinata na pari je skraćeno za oko dvije minute, a s patlidžanom možete da uštedite i do 15 minuta. Zašto je to tako? Ono je određeno postupkom prijenosa topline i temperaturom procesa iznad 120 ° C. Također, jela kuhana na pari ne treba da budu pod stalnim nadzorom ili mješanjem, što će vam također uštediti nešto vremena. Kraće vrijeme kuhanja smanjuje i gubitak nutritijenata u proizvodima kuhanim na pari. Tradicionalno kuhanje uzrokuje gubitak vitamina i minerala od čak 40%. U slučaju vitamina C, gubitci se mogu popesti i na 70%. Povrće kuhano u vodi zadržava samo 36% vitamina A, ali kuhano na pari zadržava do 62%. Vitamini iz grupe B su isto ‘iscijeđeni’ iz proizvoda tijekom procesa kuhanja.

Kuhanje i kuhanje na pari. Vrijeme kuhanja povrća

Provjerite i sami i saznajte koji će vam proces uštediti više vremena.

Zabavite se i budite kreativni uz:

Tajne kuhanja i kuhanja na pari

, , , ,