• nutrients

Šećer u vašoj ishrani

Zdravo

Slatko je jedno od prvih okusa koje smo prepoznali i sviđa nam se još od ranog djetinjstva. Naše sklonosti prema slatkoj hrani uz njenu široku dostupnost je glavni razlog koji vodi do visoke razine konzumisanja šećera u našoj ishrani.

Šećer se često naziva i ‘tihi ubojica’. Nalazi se u gotovo svakom proizvodu – sokovima, pićima, slatkišima, sjemenkama.

Negativni utjecaj šećera na imunološki sustav počinje u roku od 30 minuta nakon konzumisanja. Na primjer, ishrana bogata šećerom povećava rizik od poremećaja razine šećera u krvi, što može izazvati promjene raspoloženja, debljanje, umor, glavobolje, hormonalne neravnoteže i cijeli drugi niz neugodnih simptoma.

Šećer ne daje hranjive tvari, samo prazne kalorije. Kada naučite kontrolisati svoju želju i prestanete konzumisati šećer, sigurno ćete primijetiti prednosti poput uravnotežene razine energije, gubitak težine, povećanu otpornost i sposobnost jasnijeg razmišljanja.

Ograničavanje unosa šećera u organizam se može činiti nemogućim, ali je zapravo jednostavnije nego što mislite. Trebate se držati samo nekoliko jednostavnih koraka. Ako želite posegnuti za grickalicama, čokoladom ili čokoladicama, zamijenite ih svježim ili sušenim voćem. Iako su slatki, sadrže važne zdrave vitamine, minerale i vlakna. Također bi trebali smanjiti obojana pića i zamijeniti ih 100% voćnim sokovima, mineralnom vodom ili nezašećerenim čajem. Također možete koristiti i prirodni med kao zamjenu za šećer u dnevnoj ishrani.

Šećer u vašoj ishrani

Ograničavanje šećera u vašoj ishrani će učvrstiti vaš imunitet.

Saznajte više ovdje:

Piramide prehrane

, , , , , , , , , ,