Piramida ishrane za djecu

Ukusno

Djeca u svom predškolskom uzrastu, do tinejdžerskih godina (od 12) zahtijevaju dobro uravnoteženu, raznovrsnu ishranu, koja će im dati energiju, podržati zdrav rast i učiniti ih da se osjećaju bolje.

Oblikovanje dobrih navika u ishrani

childrens food always consist of multi vataminU isto vrijeme ovo je faza kada se dijete uči da razvija module ishrane, a većina od toga se razvija sa utjecajem od roditelja.
Piramida se može koristiti kao vrijeme zabave i korisnog učenja. Možete postavljati piramide na kuhinjskom zidu i planirati menu, zajedno sa svojim djetetom i odlučiti o shoping listi zajedno.

Pitanje raznolikosti

Proizvodi koji se stavljaju u piramidi pružaju tijelu sve prave sastojke presudne i za uspješan razvoj i zdravlje djeteta. Važno je uraditi raznolikom ishranu svaki dan, tako da svaki dan dijete ima nešto drugo za izabrati.

Povrće i voće su esencijalni

Voće i 100% voćni sokovi trebaju biti uključeni u dnevni meni. Oni su izvor vitamina A i C, a kada se uzimaju sa korom, izvor su vlakana.Preporučuju se svježi, smrznuti i sušeni.
Povrće, s druge strane, su neophodan element izbornika, oni se mogu koristiti svježi, kuhani i smrznuti. Ne zaboravite da dodate malo maslinovog ulja u salatama.

Stvarno bijeli jogurti

a neterious  food for childrens is the healthy way to start feedingMliječni proizvodi sadrže kalcijum koji je toliko važan za rast djeteta. Najbolji i “najčistiji” su kefiri, jogurti i mlaćenice prirodno aromatizirani – u voćnim oni sadrže aditive i imaju više kalorija.
Mlijeko treba uzeti u obliku sa niskim sadržajem masti, ili bez masti, ali mala djeca mogu piti 3,2% masno mlijeko.
Također je važno da se priviknete djecu da jedu sireve koji imaju manje masti i natrija. Ovo je važan element stvaranja prave navike u ishrani.

Crni hljeb nije uvijek zdrav

Osnova piramide ishrane su žitne pahuljice, najvrednije su one koje sadrže integralne žitarice. Oni su izvor vitamina B, vlakana i vrijednih mikroelemenata. Crni hljeb tako popularno smatran punim hranjivih tvari ponekad može biti samo obojen karamelom – bolje je izbjegavati takve proizvode.
Ova grupa sadrži pahuljice za doručak, najzdraviji oblik su sa žitaricama, ječam ili raž. Oni će biti lijepa i ukusna komponenta našeg domaće muslija, koji se može poslužit s voćem…

Čokolada umjesto tvrdog slatkiša

healthy food  is necessary for children  growthDjeca su laka na slatkiše, ali treba biti oprezan da oni samo kompliment obroku a ne njegova zamjena.Radite razumne i ukusnije izbore – umjesto tvrdog slatkiša dajte svom djetetu čokoladu, umjesto kolača sa šlagom dajte im kvasac kolač ili kekse.
Soda pića su opasna i tihi snabdjevači šećera – učitie djecu da ugase žeđ vodom. Kada se bave sportom na sportskom terenu ili igraju vani, uvijek im pružite bocu vode.

, , ,