Grickalice

Zdravo

Svi znamo da treba izbjegavati grickalice između obroka. Ako se ne možete zaustaviti, izaberite one koji neće uticati na težinu.

Većina će nas priznati da jede užine između obroka. Odaberite prirodne grickalice, koje će zamijeniti čips i čokoladu. Na taj način ćete dati svome tijelu najvažnije hranjive tvari. Provjerite ovdje što možete imati ako osjećate potrebu prigristi.

 

Mrkva

Pređite na mrkvu, ako želite poboljšati boju svoje kože – uzimanje mrkve redovno će dati vašoj koži blago preplanulu nijansu. Mrkva će pomoći vašem želucu, pomaže u zatvoru, ublažava nadutosti. Zimi možete koristiti obrađenu ili smrznutu mrkvu.

Jabuke

One su posebno preporučene osobama na dijetama za mršavljenje, one imaju puno vlakana, što vam daje osjećaj sitosti, a takođe poboljšavaju probavu. No, ne bi trebali ići u krajnosti s njima, budući da sadrže puno kalorija. Jabuke takođe sadrže kalcij, silikon i one su sjajan izbor za kosu i nokte. Važno je da ih jesti s korom, jer se u kori nalazi većina hranjivih tvari.

Grožđice

Suho grožđe će zadovoljiti naš apetit za slatkim, a u isto vrijeme jača kosti i spriječava osteoporozu , zahvaljujući svojim visokim sadržajem kalcijuma. Čak štaviše, pomaže smanjiti nivo holesterola . Ako imate problema s probavom ili patite od zatvora, poslužite se grožđicama. Nemojte pretjerivati s količinom, jer je kalorično.

Suncokret

Suncokretovo sjeme je vrijedan izvor proteina, kao i masnoća koje su korisne za naše srce. Ono se preporučuje osobama koje se osjećaju pod stresom – sadrže magnezij , koji stabilizira naš živčani sustav i pomaže nam da se fokusiramo. Cink i vitamin E prisutni u sjemenkama suncokreta imaju veliki utjecaj na našu kožu.

 

Jogurt

Umjesto voćnih jogurta , izaberite prirodne vrste, oni su manje kalorični. Provjerite da li oni sadrže probiotičke bakterije koje će vam pomoći poboljšati imunitet vašeg tijela. Izbjegavajte jogurte sa dugim popisom sadržaja. Oni bi trebali sadržavati samo mlijeko i neke bakterije.

Kolačići od riže

Oni su dostupni u svim vrstama okusa, slani i slatki, ali mi ne preporučujemo one prelivene čokoladom. Rižni kolačići su bogati vlaknima, daju vam osjećaj sitosti i čiste tijelo od toksina. Riža, od koje su kolačići napravljeni, sadrži magnezijum, koji smiruje naš nervni sistem. Oni mogu zamijeniti uobičajeni hljeb.

, , , ,