Kako izgubiti na težini bez truda i previše žrtvovanja

Zdravo

Kako izgubiti težinu bez truda? Obratite pažnju na ono što je na vašem tanjiru. Vrlo često razlog težine je u hemijskoj neravnoteži tijela. Kako bi vratili ravnotežu,dovoljno je jesti istu hranu kao i obično, ali u različitim omjerima.

Jeste li stalno umorni, nedostaje vam energije i štaviše, vidite da je vaš trbuh sve veći? Osim toga, sve dijete koje ste pokušali čine se nedjelotvornim? Pokušajte da bliže pogledate na ono što se obično nalazi na vašem tanjuru. Jedan od razloga za neprimjeren metabolizam i prekomjernu tjelesnu težinu može biti višak kiseline. Neke namirnice koje jedete redovno, npr. meso , jaja, naresci , masti, sirevi i poslastice mogu imati kiseli utjecaj na tijelo, a to će na kraju dovesti do usporavanja metabolizma , povećati tjelesnu masu i učiniti da se osjećate još gore.

  • Hrana s alkalizirajućem utjecajem, treba se sastojati u 3/4 obroka od povrća (osim graška i soje) , voća (osim brusnica i borovnica) , te mliječnih proizvoda.
  • Hrana s kiselinskim utjecajem, treba se sastojati u 1/4 obroka od od svih vrsta mesa, ribe, narezaka, masti, sireva, jaja (pogotovo žumanjaka), šećera i poslastica, riže, tjestenina, zobenih pahuljica, muslija, pšenice, cijelozrnastog hljeba i oraha.

Zeleni frape – oslobađa od toksina i dodaje energiju

Pomiješajte šolju prirodnog jogurta, svježi krastavac, ½ češnja bijelog luka, ½ lista svježe metvice. Zatim dodajte prstohvat bibera i soli na okus. Pijte ga nakon ohlađivanja u frižideru.

U svakom obroku, vaš tanjir treba sadržavati ¾ alkalne hrane (uglavnom povrće i voće) i ¼ hrane koja tvori kiselinu (meso, masti) – to će vam pomoći da povrate hemijsku ravnotežu u vašem tijelu i izgubite čak i do 4 kilograma u 7 dana.

Tokom vaše dijete, pijte najmanje 8 čaša tekućine , možete piti svježe povrće i voćne sokove , biljne čajeve, mineralnu vodu (nisko mineralnu i mirnu, jer gazirana voda sadrži ugljični dioksid koji tvori kiselinu).

Primjer jelovnika

Doručak – zdjela jogurta (kefir ili mlijeko) sa 3 kašike muslija i ½ šolje voćnog miksa, kašika meda, svježi soka od narandže

  • Oko 11.00 – pasta: ½ konzerve tune u salamuri pomiješane sa 2 kašike graška, začinjena sa začinskim biljem, crvena paprika, paradajz , šolja zelenog čaja
  • Ručak – 2 palačinke s nadjevom od povrća (3 kašike špinata sjeckanog, ½ od svakog sljedećeg: avokado , krastavac , paradajz , mala tikvica , 5 rozeta brokule i 15 g tofua), voda sa sokom od polovice limuna ili zeleni frape
  • Užina – zdjela svježe narezanog povrća: mrkva, krastavac, paprika, ½ šolje jogurta sa biljem, 15 g kuhanih pilećih prsa , zeleni frape
  • Večera – 10 g bakalara (ili pastrmke) sa začinima (npr. paprika, bijeli luk) , sirovo povrće (salata , ½ svakog: paprika , krastavac, paradajz, rotkvice 3) i kuhano povrće ( par rozeta brokule i karfiola, mrkve, i cvekla isječena na tanke trake), kašika graška, sve začinjeno s biljem, kašika soka od limuna i masline, biljni čaj
, , , ,