Kako jesti zdravo tokom zime

Zdravo

Zimi, treba nam više energije da nas grije i zaštitne sastojke kako bi očuvao naš imunitet. Saznajte što i kako jesti da se prebrodi zima.

Kako jesti

Vaš zimski jelovnik bi trebao biti dobro promišljen . Dobro je imati na umu da umjesto više kalorija , trebamo više vitamina, mikroelemenata , makro elemenata , složenih ugljikohidrata i proteina . Jako je važno jesti redovno obroke . Najbolje je imati pet obroka dnevno , tri glavna i dva međuobroka s 3 – satnom – pauzom između njih . To će omogućiti našim tijelima da očuvaju toplotnu ravnotežu.

Šta jesti?

Dobro je znati koje namirnice treba jesti i koliko često , kako bi se naše tijelo osiguralo sa svim potrebnim hranjivim tvarima.

  • Voće i povrće – osiguravaju potrebne vitamine i minerale , koji povećavaju naš imunitet . Zapamtite vaše pet puta dnevno- povrće pravilo . Uključite paradajz, paprikua , brokule, prokulice , mrkvu, krastavce, južno voće i jabuke u svojim obrocima . Najbolje da ih se koristi sirove , ali takođe mogu biti na pari . Koristite smrznuto povrće. Nemojte zaboraviti bijeli luk, jer ima antibakterijska svojstva i jača imunitet.
  • Riba – pogotovo riba iz slane vode (skuša , tuna, losos) su vrijedan izvor potrebnih aminokiselina iz omega – 3 grupe . Oni pomažu tijelesnu zaštitu protiv bakterija.
  • Meso i mliječni proizvodi – pružaju našim tijela potrebne proteine . Jedite kvalitetno , nemasno meso i salame, koji nam pomažu proizvesti više naše vlastite toplote u hladnoj zimi. Istovremeno , mliječni proizvodi – mlijeko, nemasni sira i jaja – pozitivno utječu na metabolizam , koji teži da se uspori tokom zime , i daje našim tijelima vitamin D , tako neophodan kada nema toliko sunca . Proteini trebaju biti uklopljeni u tri glavna obroka tokom dana.
  • Složeni ugljikohidrati – trebamo izvući 50 % naše energije iz njih tokom zime . Ugljikohidrati su siti i oni su dobar izvor energije , pružaju vlakna i stimuliraju proizvodnju serotonina koji je antidepresant . Složeni ugljikohidrati se uglavnom nalaze u integralnom hljebu , smeđoj riži i ječmu . Oni bi trebali biti uključeni u dva obroka tokom dana.
  • Jednostavni ugljikohidrati – uglavnom se nalaze u slatkišima . Oni brzo zadovolje glad , ali nažalost debljaju , svi osim meda . Med ima veliki utjecaj na naš imunitet i pojačava naše raspoloženje . Ako nema brojač indicije da jede med ,odrasla osoba treba imati jednu žličicudnevno . Možete uzimati med u čaju s limunom , ali ne može biti previše vruć , jer med gubi svoja svojstva na temperaturama višim od 40 ° C.

Suplementi

Zimi je teško planirati ishranu koja će osigurati tijelo sa svim potrebnim hranjivim tvarima . Možete pokušati dodatke ishrani poput ulja jetre bakalara , ginsenga , Echinacea sirupa i vitaminskih dodataka . Zapamtite da ne predozirate dodatke , jer oni mogu komunicirati s drugim lijekovima . Stoga je najbolje posavjetovati se oko doze svojih dodataka s ljekarom ili apotekarom.

Vitamini i minerali

Znate li koje vitamine i minerale trebate tokom zime i zašto ? Provjerite koji proizvodi sadrže većinu njih.

  • Vitamini B grupe – poboljšavaju kondiciju i podižu imunitet organizma , dodaju energiju i imaju dobar utjecaj na nervni sistem . Naći ćete ih u mahunarkama , povrću , orašastim plodovima, kvascu, ribi , crvenom mesu , tamnom hljebu , ječmu i smeđoj riži.
  • Vitamin C – Podržava imunitet , pomaže u borbi protiv infekcija brzo , vrijedan je antioksidant . Možete ga pronaći u agrumima , kelju , peršinu , brusnici, kao i sokovima od brusnice i šipka.
  • Vitamin D3– Je nužan za pravilnu raspodjelu kalcija i fosfora . Naša tijela imaju mogućnost da ga sintetiziraju , ali uz pomoć sunca , a zimi nemamo puno toga . Može se naći u mlijeku , vitaminskom margarinu , masnoj morskoj ribi , žumanjku i jetrici.
  • Cink –povećava imunitet i pomaže u borbi protiv prehlade . Nije pomognut slatkišima , koji nam se toliko sviđaju zimi . Može se naći u jetrici, mesu, morskim plodovima , pšeničnoj klici , kvascu , bundevinim sjemenkama i sjemenkama suncokreta i sezama , i jajima.
  • Magnezij – uveliko utječe na mišiće i krvne sudove , pomaže u probavi mnogih elemenata bitnih za naše zdravlje . Crna kafa i stres smanjuju njegov nivo u našim tijelima . Magnezij se može naći u ječmu, banani , orasima, lisnatom povrću i tamnoj čokoladi.
  • Selen – Povećava imunitet , stimuliše proizvodnju antitijela , pomaže naša antitijela u borbi protiv virusa i pomaže ublažavanju upale . Selen se može naći u žitaricama , jetrici , plodovima mora, tunjevini , paradajzu , brokuli , pšeničnoj klici, luku i jajima.
, , , , , , ,