Kako pametno izgubiti na težini

Zdravo

Pokušavate izgubiti težinu? Evo nekoliko korisnih savjeta o tome kako izgubiti težinu pametno. Iskoristite naše savjete.

Nemojte gladovati

Doručak prije nego što napustite kuću je obavezan. Čak i ako ne osjećate glad ujutro, uzmite bar mali sendvič ili malo voća. To će vam pomoći da se izbjegne nagli pad šećera u krvi, što je glavni uzrok prejedanja tokom dana.
  • Ne budite lijeni. Pola sata tjelesne aktivnosti dnevno je neophodno. Nemojte se bojati kiše i snijega da idete u šetnju, time ćete očvrsnuti sebe, cirkulacija će se poboljšati i vaša koža će imati zdravu ružičastu nijansu.
  • Uzimajte puno povrća i voća. Puno je zdravije uzeti banane ili sušeno voće koje su bogate vitaminima , nego komad čokolade ili grickalice.
  • Nemojte se bojati reći NE. Čak i bez navođenja razloga, odbiti hranu, čak i na familijarnim okupljanjima ili zabavama.
  • Ne zaboravite da dobro spavate. Ako je moguće idite na spavanje prije 23:00, tako da imate 8 sati sna.
  • Ne slijedite slavne osobe. Pogotovo u njihovoj modi za anoreksije i ekstremne dijete. Vaš cilj je da bude zdraviji i imate ljepše tijelo (jednom i zauvijek), a ne veličine 34 uz stanje stalne gladi i opasnosti od ozbiljnih bolesti.

Nemojte se prejesti

Možete se prejesti sa čak najzdravijom hranom. Dijelite vaše dnevne obroke u 5-6 manjih obroka. Na taj način ćete održavati konstantnu razinu šećera u krvi, nećete osjećati glad iznenada, a bit ćete u mogućnosti da spalite kalorije lakše.
 
  • Nemojte se izolirati. Uzmite svog prijatelja u šetnju. Samo nemojte završiti u pizzeriji.
  • Nemojte čitati ništa ili gledati televiziju za vrijeme obroka. Svijest o hrani čini da jedete manje i takođe u potpunosti cijenite okus, kao i vizualne prednosti hrane. Vaš mozak prima signal da budete zadovoljni brže.
  • Nemojte kuhati za dva dana. Svježa hrana je najbolja i ne rizikujete posegnuti za sekundu!
  • Nemojte kupiti hranu za pohranu za kasnije. Ono što ne kupite, nećete jesti . Sljedeće sedmice će opet nešto biti na sniženju.
  • Nemojte jesti iz velikih tanjira. Koristite manje tanjire, vaša porcija će izgledati veća nego što uistinu jeste.
  • Nemojte jesti poslije 19.00 sati. To se posebno odnosi na masti i ugljikohidrate.
  • Nemojte kritizirati sebe. Ni za konzumirani komad čokolade niti druge grijehe. Oprostite sebi, izvucite odgovarajuće zaključke, zaboravite na to i krenite dalje.
  • Ne koristite previše soli ili gotovih jela, iz vrećice ili kutije. Ove namirnice (sadrže puno soli, konzervansa i drugih aditiva) iritiraju vaše tijelo, tjeraju tijelo da obnavlja tečnost, i kao rezultat postajete teži.
  • Držite se dalje od iskušenja. Izbjegavajte picerije, kafiće, slastičarne i fast food restorane.
, , ,