Kako sačuvati toplotu i ne udebljati se za vrijeme zime

Zdravo

Što hladnije zime, više ćemo posegnuti za nečim slatkim ili masnim. Znate li kako se ugrijati, bez uzimanja nepotrebnih praznih kalorija?

U vrijeme hladnoće

  • Ne zaboravite dobar doručak , i zaliti ga sa toplim mlijekom ili čajem.
  • Jedite obroke redovno, nemojte gladovati do tačke osjećaja hladnoće.
  • Jedite tople obroke najmanje dva puta dnevno . Vaše tijelo će izgubiti manje energije , a da neće gubiti energiju na zagrijavanje hrane prije nego što je probavi.

Ne zaboravite voće i povrće

Ako jedete voće i povrće najmanje dva puta dnevno , nećete osjetiti nedostatak vitamina , što smanjuje imunitet . Vitamini i minerali regulišu tjelesni probavni sistem . Ako ne dajemo našem tijelu vitamine , ono počinje pohranjivati masnoću umjesto da je konzumira , što dovodi do pretilosti . Ne morate kupovati skupe svježe voće i povrće , smrznuto će biti sasvim u redu.

Želite ostati vitki? Koristite začine

Začini zagrijavaju tijelo i stimulišu našu cirkulaciju . U isto vrijeme , jer ubijaju bakterije , začini pomažu u borbi protiv prehlade . Poboljšanjem našeg metabolizma , oni podržavaju probavu , što dovodi do mršavljenja . Dodajte začine supama, umacima, mesu i ribi – začinite ih sa svim vrstama bibera ,  lovora , ljute paprike, ruzmarina , đumbira i cimeta.

Odaberite supe

Supe ne uzrokuju dobivanje na težini : naprotiv , one pomažu da se težina izgubi – jer se sastoje uglavnom od vode . Oni se temelje na ukusnom povrću , koje savršeno zagrijava tijelo i začinima , koji povećavaju brzinu zagrijavanja. Supa sa komadom mesa može biti bogat obrok po sebi , i ukusna čorba ne mora biti visokokalorična . 1 šolja čorbe daje samo 100 kcal , što je 5 % od minimalnog dnevnog unosa kalorija za tijelo . Tako da možete imati neke dobre supe da vas zagriju , ne brinući se o svojoj figuri.

Izbjegavajte masnu hranu

Imamo tu duboko ukorijenjenu ideju da će nam kalorična hrana sačuvati toplotu. Masti su potrebne kako bi zaštitile naš nervni sistem , unutarnje organe i za proizvodnju hormona , ali samo pola od tipičnog unosa masti ( 70 g dnevno) je dostatno , a ostatak se apsorbira od strane masnih stanica , i … tako se debljamo . Odaberite nemasne nareske i niske masnoće mliječne proizvode, a pržiti meso u aluminijskoj foliji.

Nikada nemojte koristiti alkohol da vas zagrije

Pogotovo na prazan želudac . Ustvari , iako se osjećamo toplo nakon nekoliko gutljaja alkohola , brzo se upija i senzacija nestaje . Izlazeći po hladnom vremenu nakon ove vrste zagrijavanja može izazvati da izloženi dijelovi tijela promrznu . Alkohol usporava reakciju nervnog sistema , što uzrokuje kašnjenje u osjećaju za hladnoću.

, , ,