Navike u ishrani – uvedite stil zdrave ishrane

Zdravo

Neodgovarajući stil ishrane ovisi o navikama smo stekli kad smo bili djeca. Među ostalim razlozima mogu biti i gotova jela. Kako možemo promijeniti te navike?

Povrće i voće 5 puta dnevno

Povrće se sastoji uglavnom od zdravih ugljikohidrata, vitamina i minerala. Voće nam uglavnom daje vitamine. Toliko ih je dostupnih u našim trgovinama, postoji velika raznovrsnost , čak i u zimskom razdoblju. Ako ne možete nabaviti svježe voće i povrće , tu je uvijek smrznuto ili konzervirano voće i povrće dostupno.

Voda i tjelesna aktivnost

Pokušajmo razviti naviku pijenja vode svaki dan – to je neizostavan sastojak naše ishrane . Odrasla osoba treba piti 1,5 l do 2 l tekućine svaki dan. Više utoliko ako ima fizičkog opterećenja, što bi trebao biti još jedan dobar običaj da se praktikuje, ako je naše zdravlje važno za nas. Najbolje je odabrati takav oblik fizičke aktivnosti koje nam daje zadovoljstvo.

Kultura jela

Kada se na zabavi, onda je neprimjereno da ne jedete špinat, samo zato što vam se to ne sviđa. No, najviše od svega ,nije pametno da ga ostavite na tanjiru, jer sadrži mnogo vitamina. Otkrivanje novog okusa ili dobivanje istog u novom jelu, u novoj verziji , može postati vrlo ugodno, također može obogatiti naš jelovnik i osigurati naše tijelo s hranjivim tvarima koje mu nedostaju.

Planiranje kupovine

Ako planiramo našu kupovinu, to će olakšati za nas kontrolu onoga šta jedemo i dat će nam mogućnost da jedemo ono što je zdravo i raznoliko. Kad biramo grickalice, izaberimo jogurte , voće, povrće i orašaste plodove . Kad biramo slatkiše, izaberimo one koji nisu samo prazne kalorije.

 

Razmjena životinjskih masti u biljna ulja

Životinjske masti povećavaju količinu holesterola u našim tijelima , dakle pri kupovini mesa, treba obratiti pažnju da li je prezasićeno. Mi bi također trebali naučiti pripremati jela s uljem ili maslinovim uljem. Dobro je investirati u dobru tavu, što će nam omogućiti pržiti stvari bez ulja.

Manje soli i šećera

Sol ima vitalnu ulogu u ljudskom tijelu , ali dnevni unos za odraslu osobu ne bi trebao prelaziti 5-6 g . Mi bi također trebali ograničiti unos šećera u našoj ishrani. Nije teško uvesti zdravi stil ishrane u našem životu.

, , , , ,