Prehrambene navike koje čine dijete teškim

Zdravo

Ponekad stare ukorijenjene prehrambene navike otežavaju da izgubimo na težini. Dovoljno je promijeniti samo nekoliko navika kako bi se broj na vagi smanjio.

1. Nedostatak vremena za pristojan obrok

Nedostatak zajedničkih obroka je jedan od razloga za formiranje loših prehrambenih navika. Istraživanja su pokazala da djeca koja pate od prekomjerne težine jedu pola svojih obroka ispred TV-a. S druge strane, ona koja sjede za obrok sa roditeljima uzimaju više voća i povrća, dakle, ona su rjeđe ugrožena prekomjernom težinom.

Kako to izbjeći. Uspostavite redovno vrijeme za cijelu familiju da jede zajedno. To može biti ručak ili večera, ako se vaša familija vraća kasno s posla ili iz škole. Ako ste stvarno kratki s vremenom, koristite gotove poluproizvode poput smrznutog voća i povrća, supe, povrće, ribljih filete i tako dalje.

2. Kad sam pod stresom, želim nešto pohovano / pečeno

Kolači, bijeli hljeb i peciva sadrže puno ugljikohidrata, a oni potiču proizvodnju serotonina, supstance koja je odgovorna za dobro raspoloženje. Komad torte može vam pomoći da biste se oslobodili od stresa i da osjećate neko privremeno olakšanje. Stoga je ponekad vrlo teško razbiti ovu naviku.

Kako to izbjeći. S vremena na vrijeme možete se boriti protiv stresa s hranom, ali to je opasno za vašu figuru. To postaje navika vrlo brzo. Umjesto da jedete slatko tijesto, pripremite zdravu večeru. Kada ste stvarno ste pod stresom, umjesto da jedete, idite na petnaest minuta hoda. Pokret takođe potiče izlučivanje serotonina.

3. Oko 4 popodne, osjećam da želim čokoladu

Obično u popodnevnim satima nivo energije padne dramatično. Stoga mislite jedini način da se povratite u formu je komad čokolade.

Kako to izbjeći. Borba s željama mnogo puta završava porazom, što duže traje ,to je veći poraz (umjesto komada , pojedete pola čokolade). Uzmite samo dva ili tri komadića, pa čak i ako želite jesti više. U trenu ćete se osjećati u potpunosti zadovoljni.

4. Grickalice u večernjim satima

Želite se opustiti u večernjim satima, i to ćete učiniti grickanjem čipsa ili oraha. Takvi zalogaji su više za smirivanje i ublažavanje stresa nego utaživanja gladi.

Kako to izbjeći. Ne gomilajte čips, orahe ili bilo koje druge grickalice bogate kalorijama kod kuće. Pokušajte jesti zadnji obrok u 18:30. Nakon tog vremena čak i zdrave grickalice će se dodati do vašeg struka. I držite se pravila bez hrane ispred televizora.

5. Vikendom sebi dozvolimo više

Možete izaći iz svoje rutine, vaš plan za dan je drugačiji, opustite se, a time takođe i za stolom.
Kako to izbjeći. Vikendom ,vrijeme pauze između doručka i ručka je samo dva do tri sata: ustanete kasnije, i imate ručak na uobičajeno vrijeme. To se događa da koristite svoje slobodno vrijeme za kuhanje nečeg posebnog, ili ćete ispeći kolač. Vi možete slobodno sami sebi uštediti unos nekih kalorija, ako imate dva veća obroka: doručak i večeru i lagani obrok između njih, npr. samo povrće.

, , ,