Prirodno čišćenje tijela – dvodnevni post za svakoga

Zdravo

Ako želite ostati u formi, spriječiti probavne i probleme krvotoka, svake 2-3 sedmice možete slijediti kratku terapiju posta.

 

Medicinski post

Nedostatak aktivnosti i neuravnotežena prehrana dovode do gomilanja toksina u našim ćelijama. Te štetni agensi zagađuju naša tijela. Ako ih ne sagorimo ili operemo, oni mogu biti razlog za mnoge bolesti. Post pomaže u borbi protiv njih. Ima profilaktički efekat, jer omogućava tijelu da se očisti od blokada i od štetnih nepotrebnih proteina.
Baš kao i kod dužeg posta, postoji strogo ograničenje na hranu. Možete piti samo vodu i biljne čajeve.

 

Da bi terapija bila efektivna, treba je praktikovati sistematski i svaki put treba nastaviti vrijeme posta s niskokaloričnom ishranom.

Osnovna pravila

  • Najbolje vrijeme za post je u subotu ili nedjelju  jer to nisu radni dani.
  • Ne bi trebali postaviti alarm za buđenje. Na taj način možete spavati koliko hoćete.
  • Lakše je izdržati post, ako izbjegavate intenzivne fizičke aktivnosti, visoke razine stresa i kulinarska iskušenja. Zato, nemojte prmještati svoj namještaj okolo, nemojte ulaziti u sukobe s vašim najbližima i najdražima, i ne prihvatajte poziv na tetkin rođendan.
  • Kod posta, nemojte pušiti, koristiti vitamine, lijekove protiv bolova ili sedative . Ako uzimate bilo koji lijek redovito, obratite se svom ljekaru, koji će donijeti odluku da li možete postiti.
 

Da li će post pomoći da izgubite na težini?

Ne. Post je samo postupak detoksifikacije i čišćenja tijela. Nakon nekoliko dana dijete izgubimo nekoliko dodatnih kilograma, ali normalno ćemo se vratiti na našu uobičajenu težinu. Par dana gladovanja može biti dobar početak za promjene u našim prehrambenim navikama. Naš želudac se skuplja i trebamo manje hrane da se osjećamo zadovoljno. 

 
 
Čak i nakon kratkog razdoblja posta, možemo intenzivnije osjetiti sve vrste okusa, primjerice kad je nešto slano ili slatko. Možemo početi koristiti manje začina, manje šećera i soli, a to će samo po sebi dovesti do smanjenja težine. To je dokazano od strane ljekara da se nakon nekoliko dana posta osjećamo manje gladni. Imamo manje želje jesti masna i teška jela. Izabiramo voće, povrće, jogurte i sokove. Stoga post može biti odličan način za početak prebacivanja na niskokalorične dijete.

Tekućine sedam puta dnevno

  1. Nakon što se probudite – čašu vode sa kašikicom Glauberove soli (sol mirabilis) kako bi očistiti probavni trakt.
  2. Nakon jutarnjeg tuširanja -šolja čaja od ružmarina, koji će potaknuti vaš krvotok. Ako nemate ružmarina na raspolaganju, možete ga zamijeniti sa blagim čajem bez šećera.
  3. Prije podne – 1-2 čaša vode, ili 1-2 šolje biljnog čaja (npr. kamilica ili menta)
  4. U podne – 1-2 čaše vode
  5. U poslijepodnevnim satima – 1-2 šolje biljnog čaja (može biti kamilica , metvica, ali ne i ružmarin)
  6. U večernjim satima , ali ne kasnije od 19:00 – 1-2 čaše vode
  7. Neposredno prije odlaska na spavanje (između 9 i 10 sati) – šolja Melissa ili Valerian čaja (oni imaju sedative i svojstva koja izazivaju pospanost). Čajeve ne treba zaslađivati.
, , , , ,