Zdravlje u brojkama

Zdravo

Mogu li brojevi imaju utjecaj na naše zdravlje? Odgovor je 'da', iako ne mislimo na numerologiju ovdje...

 

2000 – ovo je koliko koraka

koje biste trebali napraviti svaki dan kako ne bi dobili na težini. Dvije hiljade koraka znači samo 15 minuta hodanja. Dovoljno je samo da napustite autobus jednu stanicu prije nego što bi trebalo da izažete i da malo žustrije prohodate na putu kući.

100 –trebali biste snabdijevati tijelo sa 100 kalorija manje svaki dan ako želite izgubiti 4-5 kilograma godišnje. A stotinu kalorija nije puno! To je jednako kao npr. nešto malo čipsa, čaša kole ili zdjela pudinga. Dovoljno je da kažete ne ovakvim stvarima.

 

60 – To je koliko dodatnih minuta dnevno bi trebali spavati. Dodatni sat sna dnevno će povećati vaše vitalnosti za 25 posto. Nivo vaše koncentracije će rasti, vaše raspoloženje će rasti i bit ćete manje skloni stresu. Ako se ne probudite sami od sebe u jutarnjim satima, ali vas budi alarm, to znači da bi trebali imati i dodatni sat sna. Ako se to čini nemogućim tokom sedmice – probajte to uraditi barem vikendom.

 

24 – Ovaj broj trbušnjaka će vam omogućiti da zadržite ravan trbuh, dodatno će pomoći da se izbjegne prekomjerna tjelesna težina . Samo vježbajte svaki dan!

 

15 – Trebali bi se smijati barem toliko puta dnevno

kako bi bili zdravi. Smijeh oksidira vaše tijelo, omogućuje bolju cirkulaciju krvi, čuva vaše srce u dobrom stanju, a smanjuje razinu hormona stresa . Tijelo reagira na smijeh na isti način na koji reagira na tjelesne aktivnosti. Smijeh uključuje oko 150 različitih mišića. Stotinu rafala smijeha dnevno može zamijeniti deset minuta aerobika.

 
 
5 – to je najmanji broj čaša vode koji vaše tijelo zahtijeva kako bi pravilno funkcionisalo. Takođe vam je potrebno pet malih obroka dnevno – na taj način ćete održavati odgovarajuću razinu šećera u krvi, a vi ćete izbjeći prejedanje.

2 – trebate ovoliko zdjela voća i povrća dnevno kako bi se efektivno zaštitili od srčanih bolesti i raka. Voće i povrće omogućuje održavanje odgovarajuće težine.

1 – samo jedna pizza s umakom od paradajza sedmično smanjuje rizik od dobivanja raka. Istraživanja su pokazala da ljudi koji jedu pizzu redovno su na većem nivou rizika od dobivanja raka.

, , , , , ,