• nutrients

Boranija

Zdravo

Boranija, bilo zelena ili žuta, usko su povezane jedna s drugom. Njihov okus i sadržaj sastojaka su vrlo slični.

String Beans reduces risk of heart attack

100 g of boranije - 24 kcal

Sadrži folnu kiselinu, minerale, vlakna, cink, kalij, pro-vitamin A, vitamine C i E.

Sasvim drugačije

Štoviše, način pripreme (cijela mahuna) ih razlikuje od drugih vrsta graha.

Zrači ljepotom

Sadrži značajnu količinu:

  • vitamina C,
  • vitamin A,
  • pro vitamina skupine B,
  • vitamin E,
  • folnu kiselinu,
  • minerale
  • i dijetalna vlakna.

Vitamini C, A, E i cink djelotvorno utiču na slobodne radikale i pružaju našoj koži zdravlje i mlad izgled.

Zdravo srce

Kombinacija vlakana, folne kiseline, magnezija i kalija u boraniji smanjuje rizik od srčanog udara.

Young and delicate

U početku, samo sjemenke su se jele. Uživanje mladih mahuna graha je inicirano od Italijana (17. vijek). Oni su kupili mladi grah, gledajući u baštu svaka 24 sata, tako da grah nije mogao sazrijevati previše. S protekom vremena uzgajivači su uzgojili razne vrste s osjetljivim mahunama, tzv Francuske mahune.

Maslac boranija

Žuta boranija je nazvana maslac boranija od strane Francuza, vjerojatno zbog svoje boje i sposobnosti da se topi u ustima.

Za vašu idealnu figuru

Žute i zelene boranije se uzgajaju zbog svojih jestivih mladih mahuna. Oni su važan element u dijetetskoj kuhinji. Oni nisu tako bogati proteinima kao druge vrsta graha, ali sadrže više vitamina. Zbog nižih sadržaja vlakana nego u suhog graha, oni su nisko-kalorični i lako probavljivi. Idemo jesti boranije i naša figura će postati slična njima.

String beans give our skin healthy and youthful look
, , , ,