• nutrients

Hren

Zdravo

Biljku pronalazimo u Europi i Aziji, korijenje i lišće se koriste.

100g hrena – 68 kcal

Hren sadrži fosfor , sumpor, kalij, kalcij , željezo, natrij , magnezij i vitamine A, B , C i E.

Bit zdravlja

  • Hren ima anti bakterijski, anti virusni i anti gljivični efekat.
  • Potiče metabolizam ,
  • reguliše rad bubrega i otpornost organizma.
  • Sadrži više vitamina C od limuna ili narandže , a u smislu fitoncida je rangiran vrlo visoko, slijedeći luk i bijeli luk.
  • Posebno se preporučuje u prelaznim razdobljima godine (tj. jesen zima i proljeće zima) kako bi se tijelo snabdjelo potrebnim vitaminima i mineralnim solima.

Izoštrava čula

Naribani korijen hrena sa svojim karakterističnim jakim okusom je sastojak za mnoga jela , svježe povrće , i takođe se služi sa vrhnjem i limunom kao dekoracija za meso, ili se služi sa toplom ili hladnom ribom.

Zadržava svježinu

Zahvaljujući svojim prirodnim antibakterijskim osobinama – fitoncidima – hren posjeduje neobične osobine . Maslac , meso ili riba zamotani u njegovim listovima ostaju svježi znatno duže , jer fitoncidi sadržani u njima ne dopuštaju razvoj bakterija.

 Horseradish vegetables helps in sharpening the senses. 

Dovodi do suza

Ako je hren svježi , a zatim jak, eterična ulja iz njegove unutrašnjosti nas često dovesti do suza ili kihanja , nakon obroka trebali bismo pomirisati krišku bijelog hljeba , koji bi trebao olakšati naše oči i grlo.

100g chrzanu – 68 kcal

, , ,