Crveni grah

Zdravo

Posebno popularan u Indiji, Španjolskoj i na jugu SAD-a, crveni grah biljka je iz porodice mahunarki, a zbog velike količine biljnih vlakana i vitamina naričito se preporuča u dijetalnoj prehrani.



Koliko sorti graha postoji?






100 g crvenog graha - 93 kcal

Crveni grah bogat je biljnim vlaknimamagnezijem, željezom, cinkom, te vitaminima B1 i B6.

red-beans

Zaštita od bolesti

  • Crveni grah izvor je velike količine dijetalnih vlakana.
  • Svjetska zdravstvena organizacija (SZO) preporučuje konzumaciju 20-40 g biljnih vlakana dnevno, a samo 100 g suhog crvenog graha sadrži 25g ovog sastojka.
  • Vlakna daju organizmu osjećaj sitosti, štite tijelo od tumora, stabiliziraju razinu šećera u krvi i potiču uklanjanje toksina iz tijela.
  • Grah organizmu daje energiju koja se postupno iskorištava, što znači da se od kalorija dobivenih ovom namirnicom nećemo udebljati.

Budimo zdravi

Crveni grah sadrži mnoge vitamine B skupine, osobito vitamin B6 koji je između ostalog odgovoran za imunitet, stanje kože i aktivnost živčanog sustava.

red-beans2

Zapamtite

Suhi grah prije kuhanja potrebno je namočiti. Na ovaj način se proces kuhanja ubrzava, a grah se oslobađa od tvari koje uzrokuju poteškoće s probavom.

, , , ,