Deset savjeta za konzumiranje veće količine povrća

Razne zamrznute mješavine povrća izvrstan su izvor nutrijenata, naročito tokom razdoblja kada je teže pronaći svježe povrće. Odaberite što prirodniju pripremu povrća prema tradicionalnim metodama, bez umjetnih boja, okusa ili konzervansa.

  1. Kamuflaža– u svoja omiljena jela ubacite sitno sjeckano povrće. Dodajte masline ili paprike u omlet. Svježi špinat možete koristiti pri pripremi lazanja.
  2. Supe – u supama je lako sakriti povrće. Također u supe iz kesice možete dodati zamrznuto ili konzervirano povrće.
  3. Sirovo povrće – mnogo povrća se može jesti sirovo: mrkve, peršun, korabica, rotkvice, paradajz, krastavci, brokula, zeleni i crveni kupus, komorač te mnogo, mnogo drugog povrća…
  4. Sosovi – tu Vam se pruža mnogo otvorenih mogućnosti. Možete pripremiti sirovo ili kuhano povrće s grčkim sosom od krastavaca. Sos može biti napravljen s povrćem ili mahunarkama, naprimjer humus ili salsa. Dodatkom sosa, poboljšat ćete okus povrća.
  5. Na italijanski način – jela italijanske kuhinje, kao što su pizza i tjestenina, idealna su za korištenje povrća. Jedna mogućnost je da polugotovu margarita pizzu obogatite omiljenim povrćem Vaše djece, a možete pustiti i djecu da sami dekoriraju jelo povrćem.
  6. Pića – povrtni sokovi, npr. sok od paradajza, mrkve ili miješanog povrća. To se također računa kao porcija povrća! Svako ko kod kuće ima sokovnik, može pripremiti sok od povrća, pri čemu može isprobati mnogo različitih kombinacija. Zasigurno ćete osmisliti i svoj vlastiti recept izvrsnog povrtnog soka.
  7. Grilovanje povrća – grilujte odjednom više vrsta povrća, a možete i isprobati razne načine pripreme povrća: grilovani klip kukuruza, povrtni kebab s gljivama, tikvicama, paprikama i patlidžanom.
  8. Al dente – Način na koji kuhamo povrće presudno je za očuvanje okusa povrća. Povrće poput brokule, mrkve ili tikvica boljeg je okusa kada je čvrsto. Također tada sadrži i veću količinu vrijednih vitamina. Svoje omiljeno povrće također možete i kratko miješajujći popržiti u voku.
  9. Iznenađenje – povrće se može neočekivano pronaći u nekoj hrani, ili jednostavno može biti iznenađenje. Naprimjer, grilovane paprike u sendviču od purećih prsa, ili lepinja nadjevena mljevenim mesom i kupusom.
  10. Uz dodatak sira – povrće se može također kombinovati u složenac sa sirom. Sir, istina, jeste bogat masnoćom, ali njegov je okus tako dobar! Stoga, jela kombinovana sa sirom udvostručavaju svoju primamljivost. Povrće koje je izvrsno za ovakav tip složenca su naprimjer: brokula, špinat, paradajz, paprike, prokulice, kupus, grah i prasa.

   


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureći giros - tradicionalni grčki recept

Pureći giros - tradicionalni grčki recept

Recept za giros otkriven je veoma davno.

2 osobe Više od 45 min Jednostavno
Italijanska tjestenina sa tunjevinom

Italijanska tjestenina sa tunjevinom

Jedno od najpoznatijih jela italijanske kuhinje.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Cheesecake

Cheesecake

Recept za popularni cheesecake.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Puding s mesom i povrćem iz pećnice

Puding s mesom i povrćem iz pećnice

Bonduelle recept za najistančanije ukuse.

6 osobe 15-30 min Jednostavno
Deset savjeta za konzumiranje veće količine povrća

Razne zamrznute mješavine povrća izvrstan su izvor nutrijenata, naročito tokom razdoblja kada je teže pronaći svježe povrće. Odaberite što prirodniju pripremu povrća prema tradicionalnim metodama, bez umjetnih boja, okusa ili konzervansa.

  1. Kamuflaža– u svoja omiljena jela ubacite sitno sjeckano povrće. Dodajte masline ili paprike u omlet. Svježi špinat možete koristiti pri pripremi lazanja.
  2. Supe – u supama je lako sakriti povrće. Također u supe iz kesice možete dodati zamrznuto ili konzervirano povrće.
  3. Sirovo povrće – mnogo povrća se može jesti sirovo: mrkve, peršun, korabica, rotkvice, paradajz, krastavci, brokula, zeleni i crveni kupus, komorač te mnogo, mnogo drugog povrća…
  4. Sosovi – tu Vam se pruža mnogo otvorenih mogućnosti. Možete pripremiti sirovo ili kuhano povrće s grčkim sosom od krastavaca. Sos može biti napravljen s povrćem ili mahunarkama, naprimjer humus ili salsa. Dodatkom sosa, poboljšat ćete okus povrća.
  5. Na italijanski način – jela italijanske kuhinje, kao što su pizza i tjestenina, idealna su za korištenje povrća. Jedna mogućnost je da polugotovu margarita pizzu obogatite omiljenim povrćem Vaše djece, a možete pustiti i djecu da sami dekoriraju jelo povrćem.
  6. Pića – povrtni sokovi, npr. sok od paradajza, mrkve ili miješanog povrća. To se također računa kao porcija povrća! Svako ko kod kuće ima sokovnik, može pripremiti sok od povrća, pri čemu može isprobati mnogo različitih kombinacija. Zasigurno ćete osmisliti i svoj vlastiti recept izvrsnog povrtnog soka.
  7. Grilovanje povrća – grilujte odjednom više vrsta povrća, a možete i isprobati razne načine pripreme povrća: grilovani klip kukuruza, povrtni kebab s gljivama, tikvicama, paprikama i patlidžanom.
  8. Al dente – Način na koji kuhamo povrće presudno je za očuvanje okusa povrća. Povrće poput brokule, mrkve ili tikvica boljeg je okusa kada je čvrsto. Također tada sadrži i veću količinu vrijednih vitamina. Svoje omiljeno povrće također možete i kratko miješajujći popržiti u voku.
  9. Iznenađenje – povrće se može neočekivano pronaći u nekoj hrani, ili jednostavno može biti iznenađenje. Naprimjer, grilovane paprike u sendviču od purećih prsa, ili lepinja nadjevena mljevenim mesom i kupusom.
  10. Uz dodatak sira – povrće se može također kombinovati u složenac sa sirom. Sir, istina, jeste bogat masnoćom, ali njegov je okus tako dobar! Stoga, jela kombinovana sa sirom udvostručavaju svoju primamljivost. Povrće koje je izvrsno za ovakav tip složenca su naprimjer: brokula, špinat, paradajz, paprike, prokulice, kupus, grah i prasa.