Dijeta za gubitak težine poslije praznika

Gubljenje na težini poslije praznika 

Praznici su neizbježno povezani s punim stolovima raznih jela, ali nakon što prođu, počinjemo se brinuti da sve što smo jeli ima učinak na našu figuru. Dobra vijest za mršavljenje poslije praznika je to da isto tako kako smo brzo prikupili suvišne kilograme, lako ih možemo i izgubiti, ukoliko započnemo odgovarajuću dijetu.

U samo tri dana možete se riješiti nagomilane težine za vrijeme praznika, bez potrebe da slijedite posebne dijete za mršavljenje. Dovoljno je da se fokusirate na jela od voća ili povrća i jogurt za vrijeme ovih dana. Da biste vratili normalan režim ishrane vašeg tijela, trebate uzimati dosta tekućine i izbjegavati teške, masne i visokokalorične namirnice. Ponudite želucu da odmori, nudeći mu više povrća, sirovog i kuhanog.

Limunov sok i maslinovo ulje čiste toksine iz organizma a grah će pokrenuti crijevne aktivnosti. Ostale pogodne hrane za ovaj period su kefir, razne vrste prirodnih sokova, povrtne supe i čaj. Odgovarajuća dijeta ako se provodi za vrijeme ovog perioda osigurava mršavljenje poslije praznika.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pizza "Proljetno povrće"

Pizza "Proljetno povrće"

Recept za svježu pizzu!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Puding s kukuruzom, kravljim sirom i umakom od brusnice

Puding s kukuruzom, kravljim sirom i umakom od brusnice

Nevjerovatno ukusan recept!

6 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Fusilli sa šampinjonima i špinatom

Fusilli sa šampinjonima i špinatom

Aromatično italijansko jelo; jednostavna priprema

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama

Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama

Slasna užina za Vaše goste

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Dijeta za gubitak težine poslije praznika

Gubljenje na težini poslije praznika 

Praznici su neizbježno povezani s punim stolovima raznih jela, ali nakon što prođu, počinjemo se brinuti da sve što smo jeli ima učinak na našu figuru. Dobra vijest za mršavljenje poslije praznika je to da isto tako kako smo brzo prikupili suvišne kilograme, lako ih možemo i izgubiti, ukoliko započnemo odgovarajuću dijetu.

U samo tri dana možete se riješiti nagomilane težine za vrijeme praznika, bez potrebe da slijedite posebne dijete za mršavljenje. Dovoljno je da se fokusirate na jela od voća ili povrća i jogurt za vrijeme ovih dana. Da biste vratili normalan režim ishrane vašeg tijela, trebate uzimati dosta tekućine i izbjegavati teške, masne i visokokalorične namirnice. Ponudite želucu da odmori, nudeći mu više povrća, sirovog i kuhanog.

Limunov sok i maslinovo ulje čiste toksine iz organizma a grah će pokrenuti crijevne aktivnosti. Ostale pogodne hrane za ovaj period su kefir, razne vrste prirodnih sokova, povrtne supe i čaj. Odgovarajuća dijeta ako se provodi za vrijeme ovog perioda osigurava mršavljenje poslije praznika.