Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Dijeta za gubitak težine poslije praznika

Gubljenje na težini poslije praznika 

Praznici su neizbježno povezani s punim stolovima raznih jela, ali nakon što prođu, počinjemo se brinuti da sve što smo jeli ima učinak na našu figuru. Dobra vijest za mršavljenje poslije praznika je to da isto tako kako smo brzo prikupili suvišne kilograme, lako ih možemo i izgubiti, ukoliko započnemo odgovarajuću dijetu.

U samo tri dana možete se riješiti nagomilane težine za vrijeme praznika, bez potrebe da slijedite posebne dijete za mršavljenje. Dovoljno je da se fokusirate na jela od voća ili povrća i jogurt za vrijeme ovih dana. Da biste vratili normalan režim ishrane vašeg tijela, trebate uzimati dosta tekućine i izbjegavati teške, masne i visokokalorične namirnice. Ponudite želucu da odmori, nudeći mu više povrća, sirovog i kuhanog.

Limunov sok i maslinovo ulje čiste toksine iz organizma a grah će pokrenuti crijevne aktivnosti. Ostale pogodne hrane za ovaj period su kefir, razne vrste prirodnih sokova, povrtne supe i čaj. Odgovarajuća dijeta ako se provodi za vrijeme ovog perioda osigurava mršavljenje poslije praznika.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Sushi riža
Sushi riža

Recept za sushi rižu – osnovu sushija.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Pečena cvjetača s prženim svinjskim vratom
Pečena cvjetača s prženim svinjskim vratom

Jednostavan i slastan recept

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Rižoto sa šampinjonima, sušenim paradajzom i rukolom
Rižoto sa šampinjonima, sušenim paradajzom i rukolom

Slasno i lagano jelo - svježi rižoto sa šampinjonima.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Quiche sa špinatom i sirom
Quiche sa špinatom i sirom

Moderno jelo u kojem špinat vodi glavnu riječ

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Dijeta za gubitak težine poslije praznika

Gubljenje na težini poslije praznika 

Praznici su neizbježno povezani s punim stolovima raznih jela, ali nakon što prođu, počinjemo se brinuti da sve što smo jeli ima učinak na našu figuru. Dobra vijest za mršavljenje poslije praznika je to da isto tako kako smo brzo prikupili suvišne kilograme, lako ih možemo i izgubiti, ukoliko započnemo odgovarajuću dijetu.

U samo tri dana možete se riješiti nagomilane težine za vrijeme praznika, bez potrebe da slijedite posebne dijete za mršavljenje. Dovoljno je da se fokusirate na jela od voća ili povrća i jogurt za vrijeme ovih dana. Da biste vratili normalan režim ishrane vašeg tijela, trebate uzimati dosta tekućine i izbjegavati teške, masne i visokokalorične namirnice. Ponudite želucu da odmori, nudeći mu više povrća, sirovog i kuhanog.

Limunov sok i maslinovo ulje čiste toksine iz organizma a grah će pokrenuti crijevne aktivnosti. Ostale pogodne hrane za ovaj period su kefir, razne vrste prirodnih sokova, povrtne supe i čaj. Odgovarajuća dijeta ako se provodi za vrijeme ovog perioda osigurava mršavljenje poslije praznika.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description