Dijeta za jesen - Ove godine izbjegnite "jesenski stomak"

Povrće za borbu protiv melanholije, voće za jačanje tijela

Konzumiranje velike količine povrća sprečava jesensku melanholiju. Budući da povrće sadrži vitamin C, beta-karoten i folnu kiselinu, jača naš nervni sistem. Evo koje povrće bi trebalo da bude uključeno u vaš jesenji jelovnik:

  • Brokula - vitamin C, folna kiselina, vitamin K, željezo, kalij;
  • Crveni kupus - vitamin C, folna kiselina, vitamin K;
  • Prokulice - vitamin C, beta-karoten, folna kiselina;
  • Kineski kupus - folna kiselina, vitamin C  beta-karoten, željezo, kalij;
  • Karfiol - vitamin C, folna kiselina, vitamin K, željezo, kalij.

Također, dobro je jesti i kiseli kupus, špinat, salatu, tikvice, paprike, patlidžan. Trebalo bi da vodimo računa o tome da svedemo na minimum gubitak vitamina i minerala tokom pripreme, tako da je najbolje jesti sirovo povrće ili kratko kuhano. Plodovi, pogotovo u kasnu jesen, najbogatiji su vitaminima, tako da njima jačate svoje tijelo za nadolazeću zimu. Dnevna doza voća, kao što su jabuke, narandže, kivi, šipak ili bobice daju nam osjećaj snage.

Nemojte prestajati s vježbanjem

Čim noći postaju tamnije, naša motivacija da budemo aktivni kao što smo bili u ljetnim mjesecima počinje slabiti. Ipak, pokušajte da se ne prepustite kauču i potražite alternativne načine za kretanje i sagorijevanje kalorija, kao što je novi DVD sa vježbama ili lokalni čas vježbanja u grupama.

Imajte na oku manje količine hrane i unosa kalorija

S obzirom na to da počinjemo da jedemo manje salate i da se odlučujemo za topliju i slasniju hranu, porcije koje uzimamo također se povećavaju. Budući da je to vrijeme tokom kojeg posežemo za džemperima i udobnom odjećom te postajemo manje aktivni, višak kilograma koji steknemo od povećanog unosa hrane polako i postojano se može početi gomilati. Uživajte u promjenama u sezoni, ali budite svjesni veličine svojih porcija.

Ne zaboravite da pijete (vodu!)

Tokom toplijih ljetnih mjeseci svjesno pijemo više vode. Ali kada zahladi, vodu ne uzimamo puno u obzir. Pitka voda održava kožu hidratizovanom i pomaže joj da izgleda dobro. Ona održava ravnotežu tjelesnih tekućina, ali i pomaže držati kalorije pod kontrolom, zato što često brkamo glad i žeđ.

1. dan

  • Voće: Jabuka
  • Doručak: Zobene pahuljice s jogurtom, grožđice, javorov sirup
  • Ručak: File ribe list, pečena ili kuhana mrkva i repa s malo maslinovog ulja, sok od limuna i morska sol
  • Užina: Granola
  • Večera: Lazanje, zelena salata s vinaigrette dresingom
  • Užina: Pečena jabuka

2. dan

  • Voće: Grožđe
  • Doručak: Dva puta kuhana riža sa suhim šljivama i kompotom od marelica
  • Užina: Sjemenke bundeve
  • Ručak: Pečeni krompir s tofuom na vrhu, ribana mrkva, salata od crvenog i zelenog kupusa s vinaigrette dresingom, posuta prženim sjemenkama suncokreta ili narezanim tvrdo kuhanim jajetom
  • Užina: Suhe šljive u soku
  • Večera: Smeđa riža s grahom, kuhana brokula i karfiol s miso umakom i orasima
  • Užina: Pečena jabuka

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Izvrsne mesne okruglice s krastavcima
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima

Uživajte u klasičnim mesnim okruglicama u novom ruhu!

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Ratatouille – specijalitet od povrća iz Nice
Ratatouille – specijalitet od povrća iz Nice

Recept za Ratatouille, svjetski poznato jelo od povrća, ukusne i zdrave francuske kuhinje.

4 osobe Više od 45 min Jednostavno
Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom
Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom

Poseban ukus za posebne trenutke s dragim ljudima.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pripremite ovaj ukusni odrezak i vaši voljeni će biti oduševljeni!

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Dijeta za jesen - Ove godine izbjegnite "jesenski stomak"

Povrće za borbu protiv melanholije, voće za jačanje tijela

Konzumiranje velike količine povrća sprečava jesensku melanholiju. Budući da povrće sadrži vitamin C, beta-karoten i folnu kiselinu, jača naš nervni sistem. Evo koje povrće bi trebalo da bude uključeno u vaš jesenji jelovnik:

  • Brokula - vitamin C, folna kiselina, vitamin K, željezo, kalij;
  • Crveni kupus - vitamin C, folna kiselina, vitamin K;
  • Prokulice - vitamin C, beta-karoten, folna kiselina;
  • Kineski kupus - folna kiselina, vitamin C  beta-karoten, željezo, kalij;
  • Karfiol - vitamin C, folna kiselina, vitamin K, željezo, kalij.

Također, dobro je jesti i kiseli kupus, špinat, salatu, tikvice, paprike, patlidžan. Trebalo bi da vodimo računa o tome da svedemo na minimum gubitak vitamina i minerala tokom pripreme, tako da je najbolje jesti sirovo povrće ili kratko kuhano. Plodovi, pogotovo u kasnu jesen, najbogatiji su vitaminima, tako da njima jačate svoje tijelo za nadolazeću zimu. Dnevna doza voća, kao što su jabuke, narandže, kivi, šipak ili bobice daju nam osjećaj snage.

Nemojte prestajati s vježbanjem

Čim noći postaju tamnije, naša motivacija da budemo aktivni kao što smo bili u ljetnim mjesecima počinje slabiti. Ipak, pokušajte da se ne prepustite kauču i potražite alternativne načine za kretanje i sagorijevanje kalorija, kao što je novi DVD sa vježbama ili lokalni čas vježbanja u grupama.

Imajte na oku manje količine hrane i unosa kalorija

S obzirom na to da počinjemo da jedemo manje salate i da se odlučujemo za topliju i slasniju hranu, porcije koje uzimamo također se povećavaju. Budući da je to vrijeme tokom kojeg posežemo za džemperima i udobnom odjećom te postajemo manje aktivni, višak kilograma koji steknemo od povećanog unosa hrane polako i postojano se može početi gomilati. Uživajte u promjenama u sezoni, ali budite svjesni veličine svojih porcija.

Ne zaboravite da pijete (vodu!)

Tokom toplijih ljetnih mjeseci svjesno pijemo više vode. Ali kada zahladi, vodu ne uzimamo puno u obzir. Pitka voda održava kožu hidratizovanom i pomaže joj da izgleda dobro. Ona održava ravnotežu tjelesnih tekućina, ali i pomaže držati kalorije pod kontrolom, zato što često brkamo glad i žeđ.

1. dan

  • Voće: Jabuka
  • Doručak: Zobene pahuljice s jogurtom, grožđice, javorov sirup
  • Ručak: File ribe list, pečena ili kuhana mrkva i repa s malo maslinovog ulja, sok od limuna i morska sol
  • Užina: Granola
  • Večera: Lazanje, zelena salata s vinaigrette dresingom
  • Užina: Pečena jabuka

2. dan

  • Voće: Grožđe
  • Doručak: Dva puta kuhana riža sa suhim šljivama i kompotom od marelica
  • Užina: Sjemenke bundeve
  • Ručak: Pečeni krompir s tofuom na vrhu, ribana mrkva, salata od crvenog i zelenog kupusa s vinaigrette dresingom, posuta prženim sjemenkama suncokreta ili narezanim tvrdo kuhanim jajetom
  • Užina: Suhe šljive u soku
  • Večera: Smeđa riža s grahom, kuhana brokula i karfiol s miso umakom i orasima
  • Užina: Pečena jabuka
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description