Dobar izgled vs. ishrana

Povrće je kralj stola i naš prijatelj u održavanju našeg tijela i dobre forme.
Stručnjaci za dijetu preporučuju konzumiranje 300 do 500 g svježeg i kuhanog povrća na dan.
 
Naša ishrana utječe na dužinu života i radost življenja, što dokazuju i rezultati brojnih naučnih istraživanja. Tako je pravilna ishrana postala temelj dobrog zdravlja.
 
Povrće je bogat izvor vitamina, mineralnih soli i elemenata potrebnih za pravilno funkcioniranje ljudskog tijela.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Proljetni paketići s zelenim i žutim mahunama
Proljetni paketići s zelenim i žutim mahunama

Dočekajte goste s divnim i zdravim obrokom lakim za pripremu.

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Pečeni krompir s avokadom i crvenim grahom
Pečeni krompir s avokadom i crvenim grahom

Počastite svoje goste s divnim i zdravim jelom jednostavnim za pripremu

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Blagdanska užina od crvenog graha
Blagdanska užina od crvenog graha

Ovo odlično hladno predjelo bit će odlična dekoracija svakom blagdanskom jelu! Poslužite ga sa tortiljama ili svježe.

8 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima

Uživajte u klasičnim mesnim okruglicama u novom ruhu!

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Dobar izgled vs. ishrana
Povrće je kralj stola i naš prijatelj u održavanju našeg tijela i dobre forme.
Stručnjaci za dijetu preporučuju konzumiranje 300 do 500 g svježeg i kuhanog povrća na dan.
 
Naša ishrana utječe na dužinu života i radost življenja, što dokazuju i rezultati brojnih naučnih istraživanja. Tako je pravilna ishrana postala temelj dobrog zdravlja.
 
Povrće je bogat izvor vitamina, mineralnih soli i elemenata potrebnih za pravilno funkcioniranje ljudskog tijela.