Grickalice

Većina će nas priznati da jede užine između obroka. Odaberite prirodne grickalice, koje će zamijeniti čips i čokoladu. Na taj način ćete dati svome tijelu najvažnije hranjive tvari. Provjerite ovdje za čime možete posegnuti ukoliko imate potrebu prigristi nešto.

Mrkva

Pređite na mrkvu, ako želite poboljšati boju svoje kože - redovno uzimanje mrkve će dati vašoj koži blago preplanulu nijansu. Mrkva će pomoći vašem želucu, pomaže kod zatvora, ublažava nadutost. Zimi možete koristiti obrađenu ili smrznutu mrkvu.

Jabuke

Jabuke se posebno preporučuju osobama koje su dijetama za mršavljenje jer imaju puno vlakana, što vam daje osjećaj sitosti, a također poboljšavaju probavu. No, ne bi trebali ići u krajnost s njima, budući da sadrže puno kalorija. Jabuke takođe sadrže kalcij, silikon i sjajan su izbor za kosu i nokte. Važno je da ih jedete s korom, jer se u kori nalazi većina hranjivih tvari.

Grožđice

Suho grožđe će zadovoljiti naš apetit za slatkim, a u isto vrijeme jača kosti i sprečava osteoporozu, zahvaljujući svom visokom sadržaju kalcija. Štaviše, pomaže smanjiti nivo holesterola. Ako imate problema s probavom ili patite od zatvora, poslužite se grožđicama. Nemojte pretjerivati s količinom, jer su kalorične.

Suncokret

Suncokretovo sjeme je vrijedan izvor proteina, kao i masnoća koje su korisne za naše srce. Ono se preporučuje osobama koje su pod stresom jer sadrže magnezij koji stabilizira naš nervni sistem i pomaže nam da se fokusiramo. Cink i vitamin E prisutni u sjemenkama suncokreta imaju veliki utjecaj na našu kožu. 

Jogurt

Umjesto voćnih jogurta izaberite prirodne, oni su manje kalorični. Provjerite da li oni sadrže probiotičke bakterije koje će vam pomoći poboljšati imunitet vašeg organizma. Izbjegavajte jogurte sa dugim popisom sadržaja. Oni bi trebali sadržavati samo mlijeko i neke bakterije.

Kolačići od riže

Oni su dostupni u svim vrstama okusa, slani i slatki, ali mi ne preporučujemo one prelivene čokoladom. Rižini kolačići su bogati vlaknima, daju vam osjećaj sitosti i čiste tijelo od toksina. Riža, od koje su kolačići napravljeni, sadrži magnezijum, koji smiruje naš nervni sistem. Također, ovi kolačići mogu zamijeniti uobičajeni hljeb.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Njemačka krompir salata

Njemačka krompir salata

Osnova ovog jela je krompir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, paradajz, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Zapečeni krompir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Zapečeni krompir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Savršeno predjelo za porodična okupljanja. Kuhajte ukusna i brza jela uz Bonduelle proizvode.

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Paradajz punjen rižom i crvenim grahom

Paradajz punjen rižom i crvenim grahom

Novo ruho tradicionalnog jela.

2 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Tjestenina s povrćem

Tjestenina s povrćem

Tjestenina s povrćem idealno je jelo za užinu ili za lakši ručak.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Grickalice

Većina će nas priznati da jede užine između obroka. Odaberite prirodne grickalice, koje će zamijeniti čips i čokoladu. Na taj način ćete dati svome tijelu najvažnije hranjive tvari. Provjerite ovdje za čime možete posegnuti ukoliko imate potrebu prigristi nešto.

Mrkva

Pređite na mrkvu, ako želite poboljšati boju svoje kože - redovno uzimanje mrkve će dati vašoj koži blago preplanulu nijansu. Mrkva će pomoći vašem želucu, pomaže kod zatvora, ublažava nadutost. Zimi možete koristiti obrađenu ili smrznutu mrkvu.

Jabuke

Jabuke se posebno preporučuju osobama koje su dijetama za mršavljenje jer imaju puno vlakana, što vam daje osjećaj sitosti, a također poboljšavaju probavu. No, ne bi trebali ići u krajnost s njima, budući da sadrže puno kalorija. Jabuke takođe sadrže kalcij, silikon i sjajan su izbor za kosu i nokte. Važno je da ih jedete s korom, jer se u kori nalazi većina hranjivih tvari.

Grožđice

Suho grožđe će zadovoljiti naš apetit za slatkim, a u isto vrijeme jača kosti i sprečava osteoporozu, zahvaljujući svom visokom sadržaju kalcija. Štaviše, pomaže smanjiti nivo holesterola. Ako imate problema s probavom ili patite od zatvora, poslužite se grožđicama. Nemojte pretjerivati s količinom, jer su kalorične.

Suncokret

Suncokretovo sjeme je vrijedan izvor proteina, kao i masnoća koje su korisne za naše srce. Ono se preporučuje osobama koje su pod stresom jer sadrže magnezij koji stabilizira naš nervni sistem i pomaže nam da se fokusiramo. Cink i vitamin E prisutni u sjemenkama suncokreta imaju veliki utjecaj na našu kožu. 

Jogurt

Umjesto voćnih jogurta izaberite prirodne, oni su manje kalorični. Provjerite da li oni sadrže probiotičke bakterije koje će vam pomoći poboljšati imunitet vašeg organizma. Izbjegavajte jogurte sa dugim popisom sadržaja. Oni bi trebali sadržavati samo mlijeko i neke bakterije.

Kolačići od riže

Oni su dostupni u svim vrstama okusa, slani i slatki, ali mi ne preporučujemo one prelivene čokoladom. Rižini kolačići su bogati vlaknima, daju vam osjećaj sitosti i čiste tijelo od toksina. Riža, od koje su kolačići napravljeni, sadrži magnezijum, koji smiruje naš nervni sistem. Također, ovi kolačići mogu zamijeniti uobičajeni hljeb.