Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Izgradite svoje mišiće vegetarijanskom ishranom

Izgradite mišiće

Ne postoji osoba koja nije čula izjavu da je konzumiranje mesa jedini način za izgradnju mišića. S druge strane, kako može neko tvrditi da će biti zdrav? Postoji zajedničko pogrešno shvatanje da je nemoguće držati se vegetarijanske ishrane i izgraditi mišiće.
 
Zaista, to jesu proteini ​​koji su važni za naše mišiće, ali, na sreću, postoji dosta izvora proteina osim mesa. Dobra stvar je da možete dobiti dovoljnu količinu proteina jedući jaja, sir i mliječne proizvode, proizvodnju koja ne zahtijeva da se životinje ubijaju.
 
Međutim, ako ste tako nježnog srca da se ne možete nositi s predstavom siromašnih malih stvorenja zatvorenih u zatočeništvu, postoje i druge opcije za vas, kao što su soja, grah i protein smjese. Tu su i prirodni i dostupni vegetativni izvori proteina, kao što su bademi i orasi, koje možete ili jesti cijele ili napraviti kremu od njih!

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pecivo sa sirom i graškom
Pecivo sa sirom i graškom

Slasni muffini od lisnatog tijesta punjeni sirom i graškom.

3 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima

Uživajte u klasičnim mesnim okruglicama u novom ruhu!

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Jelo od graška sa svježim koprom
Jelo od graška sa svježim koprom

Tradicionalno slasno jelo

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom
Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom

Ukusan recept za cijelu porodicu.

2 osobe Do 15 min Jednostavno
Izgradite svoje mišiće vegetarijanskom ishranom

Izgradite mišiće

Ne postoji osoba koja nije čula izjavu da je konzumiranje mesa jedini način za izgradnju mišića. S druge strane, kako može neko tvrditi da će biti zdrav? Postoji zajedničko pogrešno shvatanje da je nemoguće držati se vegetarijanske ishrane i izgraditi mišiće.
 
Zaista, to jesu proteini ​​koji su važni za naše mišiće, ali, na sreću, postoji dosta izvora proteina osim mesa. Dobra stvar je da možete dobiti dovoljnu količinu proteina jedući jaja, sir i mliječne proizvode, proizvodnju koja ne zahtijeva da se životinje ubijaju.
 
Međutim, ako ste tako nježnog srca da se ne možete nositi s predstavom siromašnih malih stvorenja zatvorenih u zatočeništvu, postoje i druge opcije za vas, kao što su soja, grah i protein smjese. Tu su i prirodni i dostupni vegetativni izvori proteina, kao što su bademi i orasi, koje možete ili jesti cijele ili napraviti kremu od njih!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description