Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Jela bez mesa pune vrijednosti

Povrće
  • Povrće je izvrstan izvor vitamina C, beta-karotena, vitamina B grupe, kalija i vlakana. Ono je hranjivo i niskokalorično.
  • U cilju pripreme hranjivog obroka s povrćem, najbolje ga je kombinirati s namirnicama kao što su kuhani ječam i riža.
  • Super ideja za jela od povrća su, naprimjer, paprike, punjeni paradajz s rižom i gljivama ili sir i pasta od povrća.
  • Možete napraviti jela s krompirom, brokulom, karfiolom, prokulicom, mrkvom, lukom. Povrće kuhajte na pari ili konzumirajte svježe, s bijelim umakom ili umakom od paradajza i pečeno u vatrostalnoj posudi. Možete dodati kuhani grah, rižu i sir u jelo.
  • Povrće možete pržiti i poslužiti s krompirom ili rižom.
  • Jela od povrća su odlična s bijelim lukom i začinskim biljem, posebno origanom, bosiljkom i estragonom.
  • Kako biste pojačali okus, koristite biber ili papriku
 

Mahunarke

  • Ovo povrće zahtijeva dugotrajno kuhanje i puno natapanja prije toga. Leća je izuzetak, jer se može kuhati odmah nakon ispiranja.
  • Kako biste se riješili elemenata iz mahunarki koji uzrokuju nadimanje, kuhajte ih u otvorenoj posudi.
  • Bjelančevine sadržane u grahu, leći i slanutku mogu se nadopuniti jajetom ili nekim mliječnim proizvodom, čime ćemo dobiti uistinu zdrav obrok.
  • Suhe mahunarke su vrlo kalorične i hranjive.
  • Začini koje je najbolje koristiti s jelima od mahunarki su čubar, kumin, mažuran.
  • Mahunarke mogu biti poslužene s rastopljenim maslacem, kuhane u umacima (zapečeni grah), sa supama (supa od graška ili meksička supa)

Riba

  • Riba sadrži isto vrijednih proteina kao i meso, štaviše, bogata je nezasićenim omega-3 aminokiselinama, vitaminima A, D i E i mineralnim solima.
  • Za razliku od mesa, riba je zdravija što je više masti u njoj.
  • Ribu možete pržiti, ali i pripremiti na zdraviji način, kao što je pečenje ili kuhanje i priprema na pari.
  • Ima sjajan okus kad se koristi u supama.
  • Komad kuhane ribe će pretvoriti posnu salatu ili čorbu u vrlo hranjiv obrok.
 

Mliječni proizvodi i svježi sir

  • Mliječni proizvodi su važan izvor proteina, kalcija, fosfora i vitamina D.
  • Možemo ih koristiti za pripremanje i slanih i slatkih jela. Izvrsni su i kao pasta i kao nadjev.
  • Mogu se koristiti za punjenje knedli i palačinki, a također se mogu posipati na knedle i pastu.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pašteta od graška s puterom i mentom
Pašteta od graška s puterom i mentom

Odličan i interesantan ukus.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Pečenica s kremastim špinatom
Pečenica s kremastim špinatom

Ukusan recept s puno željeza i vitamina

1 osobe 30-45 min Zahtjevno
Njemačka krompir salata
Njemačka krompir salata

Osnova ovog jela je krompir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, paradajz, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Pureći giros - tradicionalni grčki recept
Pureći giros - tradicionalni grčki recept

Recept za giros otkriven je veoma davno.

2 osobe Više od 45 min Jednostavno
Jela bez mesa pune vrijednosti
Povrće
  • Povrće je izvrstan izvor vitamina C, beta-karotena, vitamina B grupe, kalija i vlakana. Ono je hranjivo i niskokalorično.
  • U cilju pripreme hranjivog obroka s povrćem, najbolje ga je kombinirati s namirnicama kao što su kuhani ječam i riža.
  • Super ideja za jela od povrća su, naprimjer, paprike, punjeni paradajz s rižom i gljivama ili sir i pasta od povrća.
  • Možete napraviti jela s krompirom, brokulom, karfiolom, prokulicom, mrkvom, lukom. Povrće kuhajte na pari ili konzumirajte svježe, s bijelim umakom ili umakom od paradajza i pečeno u vatrostalnoj posudi. Možete dodati kuhani grah, rižu i sir u jelo.
  • Povrće možete pržiti i poslužiti s krompirom ili rižom.
  • Jela od povrća su odlična s bijelim lukom i začinskim biljem, posebno origanom, bosiljkom i estragonom.
  • Kako biste pojačali okus, koristite biber ili papriku
 

Mahunarke

  • Ovo povrće zahtijeva dugotrajno kuhanje i puno natapanja prije toga. Leća je izuzetak, jer se može kuhati odmah nakon ispiranja.
  • Kako biste se riješili elemenata iz mahunarki koji uzrokuju nadimanje, kuhajte ih u otvorenoj posudi.
  • Bjelančevine sadržane u grahu, leći i slanutku mogu se nadopuniti jajetom ili nekim mliječnim proizvodom, čime ćemo dobiti uistinu zdrav obrok.
  • Suhe mahunarke su vrlo kalorične i hranjive.
  • Začini koje je najbolje koristiti s jelima od mahunarki su čubar, kumin, mažuran.
  • Mahunarke mogu biti poslužene s rastopljenim maslacem, kuhane u umacima (zapečeni grah), sa supama (supa od graška ili meksička supa)

Riba

  • Riba sadrži isto vrijednih proteina kao i meso, štaviše, bogata je nezasićenim omega-3 aminokiselinama, vitaminima A, D i E i mineralnim solima.
  • Za razliku od mesa, riba je zdravija što je više masti u njoj.
  • Ribu možete pržiti, ali i pripremiti na zdraviji način, kao što je pečenje ili kuhanje i priprema na pari.
  • Ima sjajan okus kad se koristi u supama.
  • Komad kuhane ribe će pretvoriti posnu salatu ili čorbu u vrlo hranjiv obrok.
 

Mliječni proizvodi i svježi sir

  • Mliječni proizvodi su važan izvor proteina, kalcija, fosfora i vitamina D.
  • Možemo ih koristiti za pripremanje i slanih i slatkih jela. Izvrsni su i kao pasta i kao nadjev.
  • Mogu se koristiti za punjenje knedli i palačinki, a također se mogu posipati na knedle i pastu.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description