Jogging - Trčanje

Jogging nije ništa drugo nego trčanje laganim tempom, vrlo je popularan sport koji ne zahtijeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami odlučiti o tome gdje se pokrenuti, koliko dugo i u koliko sati.

Počinjemo trčati!

Preporučujemo da obratite posebnu pažnju na obuću koju ćete koristiti za trčanje. Noge i koljena su najviše osjetljivi na povrede. Stoga cipele koje koristite treba da budu posebno prilagođene za jogging. Odjeća koju nosite također treba biti udobna, to može biti trenerka ili uska oprema, najvažnije je da se osjećate ugodno dok je nosite.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje, jer tada tijelo poseže za svojim zalihama energije i kao rezultat toga, sagorijeva masne naslage.
  • Mjesto za trčanje je također važno: odaberite šumu, park ili jezero.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili vaše zglobove i mišiće za napor.
  • Završite sa istezanjem, tako da su mišići u pravoj formi.
  • Trebali biste trčati, tako da možete lako disati i govoriti. Jogging ne treba da bude naporan nego ugodan.

Ova pravila je lako zapamtiti, tako da ne treba čekati, ukoliko je lijepo vrijeme, možete početi trčati danas i iskusiti prednosti koje vam pruža ova aktivnost.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Gulaš s grahom i kobasicama
Gulaš s grahom i kobasicama

Izvrsno jelo, ukusno i hranjivo

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom
Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom

Poseban ukus za posebne trenutke s dragim ljudima.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom
Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom

Ukusan recept za cijelu porodicu.

2 osobe Do 15 min Jednostavno
Tacosi s crvenim grahom
Tacosi s crvenim grahom

Uz ovo šareno jelo ćete imati osjećaj kao da ste na odmoru u Meksiku.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Jogging - Trčanje
Jogging nije ništa drugo nego trčanje laganim tempom, vrlo je popularan sport koji ne zahtijeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami odlučiti o tome gdje se pokrenuti, koliko dugo i u koliko sati.

Počinjemo trčati!

Preporučujemo da obratite posebnu pažnju na obuću koju ćete koristiti za trčanje. Noge i koljena su najviše osjetljivi na povrede. Stoga cipele koje koristite treba da budu posebno prilagođene za jogging. Odjeća koju nosite također treba biti udobna, to može biti trenerka ili uska oprema, najvažnije je da se osjećate ugodno dok je nosite.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje, jer tada tijelo poseže za svojim zalihama energije i kao rezultat toga, sagorijeva masne naslage.
  • Mjesto za trčanje je također važno: odaberite šumu, park ili jezero.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili vaše zglobove i mišiće za napor.
  • Završite sa istezanjem, tako da su mišići u pravoj formi.
  • Trebali biste trčati, tako da možete lako disati i govoriti. Jogging ne treba da bude naporan nego ugodan.

Ova pravila je lako zapamtiti, tako da ne treba čekati, ukoliko je lijepo vrijeme, možete početi trčati danas i iskusiti prednosti koje vam pruža ova aktivnost.