Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Jogging - Trčanje

Jogging nije ništa drugo nego trčanje laganim tempom, vrlo je popularan sport koji ne zahtijeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami odlučiti o tome gdje se pokrenuti, koliko dugo i u koliko sati.

Počinjemo trčati!

Preporučujemo da obratite posebnu pažnju na obuću koju ćete koristiti za trčanje. Noge i koljena su najviše osjetljivi na povrede. Stoga cipele koje koristite treba da budu posebno prilagođene za jogging. Odjeća koju nosite također treba biti udobna, to može biti trenerka ili uska oprema, najvažnije je da se osjećate ugodno dok je nosite.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje, jer tada tijelo poseže za svojim zalihama energije i kao rezultat toga, sagorijeva masne naslage.
  • Mjesto za trčanje je također važno: odaberite šumu, park ili jezero.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili vaše zglobove i mišiće za napor.
  • Završite sa istezanjem, tako da su mišići u pravoj formi.
  • Trebali biste trčati, tako da možete lako disati i govoriti. Jogging ne treba da bude naporan nego ugodan.

Ova pravila je lako zapamtiti, tako da ne treba čekati, ukoliko je lijepo vrijeme, možete početi trčati danas i iskusiti prednosti koje vam pruža ova aktivnost.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureća prsa u sosu od kukuruza sa sirom
Pureća prsa u sosu od kukuruza sa sirom

Ukusna i zdrava hrana - brzo i jednostavno. Pripremite savršenu večeru za vaše najdraže.

4 osobe Do 15 min Srednje zahtjevno
Meksička salata s tjesteninom i tunom
Meksička salata s tjesteninom i tunom

Zdrava i hranjiva salata s jedinstvenom mješavinom okusa

2 osobe 15-30 min Srednje zahtjevno
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima

Uživajte u klasičnim mesnim okruglicama u novom ruhu!

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Quiche sa špinatom i sirom
Quiche sa špinatom i sirom

Moderno jelo u kojem špinat vodi glavnu riječ

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Jogging - Trčanje
Jogging nije ništa drugo nego trčanje laganim tempom, vrlo je popularan sport koji ne zahtijeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami odlučiti o tome gdje se pokrenuti, koliko dugo i u koliko sati.

Počinjemo trčati!

Preporučujemo da obratite posebnu pažnju na obuću koju ćete koristiti za trčanje. Noge i koljena su najviše osjetljivi na povrede. Stoga cipele koje koristite treba da budu posebno prilagođene za jogging. Odjeća koju nosite također treba biti udobna, to može biti trenerka ili uska oprema, najvažnije je da se osjećate ugodno dok je nosite.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje, jer tada tijelo poseže za svojim zalihama energije i kao rezultat toga, sagorijeva masne naslage.
  • Mjesto za trčanje je također važno: odaberite šumu, park ili jezero.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili vaše zglobove i mišiće za napor.
  • Završite sa istezanjem, tako da su mišići u pravoj formi.
  • Trebali biste trčati, tako da možete lako disati i govoriti. Jogging ne treba da bude naporan nego ugodan.

Ova pravila je lako zapamtiti, tako da ne treba čekati, ukoliko je lijepo vrijeme, možete početi trčati danas i iskusiti prednosti koje vam pruža ova aktivnost.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description