Kako da izliječite proljetni umor?

Kako prevazići proljetni umor?

Zimska ishrana nije baš puna vitamina tokom tranzicije od zime u proljeće i često patimo od vrlo malih količina energije, ne možemo se koncentrisati, ne da nam se ništa raditi i naše raspoloženje baš i nije na vrhuncu. Također su nam veće šanse da dobijemo prehladu.

Svake nam se godine događa ista stvar, ali naše je zdravlje u našim rukama. Kako bismo unaprijedili naše opće stanje tokom ovih sedmica, moramo se fokusirati na našu ishranu i primijeniti nekoliko novih savjeta u dnevnu rutinu:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • pokušati biti više fizički aktivni
  • pokušati upiti što više sunca – petnaestominutna šetnja oko podne može da napravi čuda
  • sjetiti se piti i velike količine vode

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Recepti s povrćem za puno energije

Veoma je važno unijeti što više vitamina u svoj organizam, kao što specijalisti preporučuju.

Энергетические овощные рецепты

Koji je najbolji izvor vitamina? Ukusna jela s odličnim povrćem! Najbolja stvar kod povrća je što ga možete jesti u svakom dnevnom obroku, a pored toga, možete ga i piti u ukusnom smoothieju – zamrznuti špinat je savršen za to!

смузи

Za sve obroke, od doručka, preko ručka, do večere, možete da pronađete odlične recepte ovdje.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Žablji bataci dinstani u bijelom vinu

Žablji bataci dinstani u bijelom vinu

Recept za žablje batake - jedan od najpoznatijih specijaliteta francuske kuhinje.

3 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem

Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem

Recept za rižoto u italijanskom stilu. Ideju i namirnice za ovo odlično jelo s rižom u Italiju je vjerovatno donio Marco Polo iz Kine.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Njemačka krompir salata

Njemačka krompir salata

Osnova ovog jela je krompir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, paradajz, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pripremite ovaj ukusni odrezak i vaši voljeni će biti oduševljeni!

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Kako da izliječite proljetni umor?

Kako prevazići proljetni umor?

Zimska ishrana nije baš puna vitamina tokom tranzicije od zime u proljeće i često patimo od vrlo malih količina energije, ne možemo se koncentrisati, ne da nam se ništa raditi i naše raspoloženje baš i nije na vrhuncu. Također su nam veće šanse da dobijemo prehladu.

Svake nam se godine događa ista stvar, ali naše je zdravlje u našim rukama. Kako bismo unaprijedili naše opće stanje tokom ovih sedmica, moramo se fokusirati na našu ishranu i primijeniti nekoliko novih savjeta u dnevnu rutinu:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • pokušati biti više fizički aktivni
  • pokušati upiti što više sunca – petnaestominutna šetnja oko podne može da napravi čuda
  • sjetiti se piti i velike količine vode

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Recepti s povrćem za puno energije

Veoma je važno unijeti što više vitamina u svoj organizam, kao što specijalisti preporučuju.

Энергетические овощные рецепты

Koji je najbolji izvor vitamina? Ukusna jela s odličnim povrćem! Najbolja stvar kod povrća je što ga možete jesti u svakom dnevnom obroku, a pored toga, možete ga i piti u ukusnom smoothieju – zamrznuti špinat je savršen za to!

смузи

Za sve obroke, od doručka, preko ručka, do večere, možete da pronađete odlične recepte ovdje.