Kako da izliječite proljetni umor?

Kako prevazići proljetni umor?

Zimska ishrana nije baš puna vitamina tokom tranzicije od zime u proljeće i često patimo od vrlo malih količina energije, ne možemo se koncentrisati, ne da nam se ništa raditi i naše raspoloženje baš i nije na vrhuncu. Također su nam veće šanse da dobijemo prehladu.

Svake nam se godine događa ista stvar, ali naše je zdravlje u našim rukama. Kako bismo unaprijedili naše opće stanje tokom ovih sedmica, moramo se fokusirati na našu ishranu i primijeniti nekoliko novih savjeta u dnevnu rutinu:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • pokušati biti više fizički aktivni
  • pokušati upiti što više sunca – petnaestominutna šetnja oko podne može da napravi čuda
  • sjetiti se piti i velike količine vode

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Recepti s povrćem za puno energije

Veoma je važno unijeti što više vitamina u svoj organizam, kao što specijalisti preporučuju.

Энергетические овощные рецепты

Koji je najbolji izvor vitamina? Ukusna jela s odličnim povrćem! Najbolja stvar kod povrća je što ga možete jesti u svakom dnevnom obroku, a pored toga, možete ga i piti u ukusnom smoothieju – zamrznuti špinat je savršen za to!

смузи

Za sve obroke, od doručka, preko ručka, do večere, možete da pronađete odlične recepte ovdje.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečenica s kremastim špinatom

Pečenica s kremastim špinatom

Ukusan recept s puno željeza i vitamina

1 osobe 30-45 min Zahtjevno
Puding s mesom i povrćem iz pećnice

Puding s mesom i povrćem iz pećnice

Bonduelle recept za najistančanije ukuse.

6 osobe 15-30 min Jednostavno
Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Savršena istančanost ukusa u ovim prekrasnim korpicama, posluženim s toplim, ukusnim umakom od parmezana!

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Pizza "Proljetno povrće"

Pizza "Proljetno povrće"

Recept za svježu pizzu!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Kako da izliječite proljetni umor?

Kako prevazići proljetni umor?

Zimska ishrana nije baš puna vitamina tokom tranzicije od zime u proljeće i često patimo od vrlo malih količina energije, ne možemo se koncentrisati, ne da nam se ništa raditi i naše raspoloženje baš i nije na vrhuncu. Također su nam veće šanse da dobijemo prehladu.

Svake nam se godine događa ista stvar, ali naše je zdravlje u našim rukama. Kako bismo unaprijedili naše opće stanje tokom ovih sedmica, moramo se fokusirati na našu ishranu i primijeniti nekoliko novih savjeta u dnevnu rutinu:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • pokušati biti više fizički aktivni
  • pokušati upiti što više sunca – petnaestominutna šetnja oko podne može da napravi čuda
  • sjetiti se piti i velike količine vode

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Recepti s povrćem za puno energije

Veoma je važno unijeti što više vitamina u svoj organizam, kao što specijalisti preporučuju.

Энергетические овощные рецепты

Koji je najbolji izvor vitamina? Ukusna jela s odličnim povrćem! Najbolja stvar kod povrća je što ga možete jesti u svakom dnevnom obroku, a pored toga, možete ga i piti u ukusnom smoothieju – zamrznuti špinat je savršen za to!

смузи

Za sve obroke, od doručka, preko ručka, do večere, možete da pronađete odlične recepte ovdje.