Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Kako da izliječite proljetni umor?

Kako prevazići proljetni umor?

Zimska ishrana nije baš puna vitamina tokom tranzicije od zime u proljeće i često patimo od vrlo malih količina energije, ne možemo se koncentrisati, ne da nam se ništa raditi i naše raspoloženje baš i nije na vrhuncu. Također su nam veće šanse da dobijemo prehladu.

Svake nam se godine događa ista stvar, ali naše je zdravlje u našim rukama. Kako bismo unaprijedili naše opće stanje tokom ovih sedmica, moramo se fokusirati na našu ishranu i primijeniti nekoliko novih savjeta u dnevnu rutinu:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • pokušati biti više fizički aktivni
  • pokušati upiti što više sunca – petnaestominutna šetnja oko podne može da napravi čuda
  • sjetiti se piti i velike količine vode

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Recepti s povrćem za puno energije

Veoma je važno unijeti što više vitamina u svoj organizam, kao što specijalisti preporučuju.

Энергетические овощные рецепты

Koji je najbolji izvor vitamina? Ukusna jela s odličnim povrćem! Najbolja stvar kod povrća je što ga možete jesti u svakom dnevnom obroku, a pored toga, možete ga i piti u ukusnom smoothieju – zamrznuti špinat je savršen za to!

смузи

Za sve obroke, od doručka, preko ručka, do večere, možete da pronađete odlične recepte ovdje.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečenica s kremastim špinatom
Pečenica s kremastim špinatom

Ukusan recept s puno željeza i vitamina

1 osobe 30-45 min Zahtjevno
Quiche sa špinatom i sirom
Quiche sa špinatom i sirom

Moderno jelo u kojem špinat vodi glavnu riječ

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Tjestenina s povrćem
Tjestenina s povrćem

Tjestenina s povrćem idealno je jelo za užinu ili za lakši ručak.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Mljeveni mesni odrezak s graškom
Mljeveni mesni odrezak s graškom

Mješavina mljevene svinjetine i začinjene govedine, pečena na vrelom ulju.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Kako da izliječite proljetni umor?

Kako prevazići proljetni umor?

Zimska ishrana nije baš puna vitamina tokom tranzicije od zime u proljeće i često patimo od vrlo malih količina energije, ne možemo se koncentrisati, ne da nam se ništa raditi i naše raspoloženje baš i nije na vrhuncu. Također su nam veće šanse da dobijemo prehladu.

Svake nam se godine događa ista stvar, ali naše je zdravlje u našim rukama. Kako bismo unaprijedili naše opće stanje tokom ovih sedmica, moramo se fokusirati na našu ishranu i primijeniti nekoliko novih savjeta u dnevnu rutinu:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • pokušati biti više fizički aktivni
  • pokušati upiti što više sunca – petnaestominutna šetnja oko podne može da napravi čuda
  • sjetiti se piti i velike količine vode

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Recepti s povrćem za puno energije

Veoma je važno unijeti što više vitamina u svoj organizam, kao što specijalisti preporučuju.

Энергетические овощные рецепты

Koji je najbolji izvor vitamina? Ukusna jela s odličnim povrćem! Najbolja stvar kod povrća je što ga možete jesti u svakom dnevnom obroku, a pored toga, možete ga i piti u ukusnom smoothieju – zamrznuti špinat je savršen za to!

смузи

Za sve obroke, od doručka, preko ručka, do večere, možete da pronađete odlične recepte ovdje.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description