Kako izbjeći nezdrave dijete

 

Nezdrave dijete

Ljeto dolazi uskoro i čitamo hiljade prijedloga za dijete za mršavljenje, viđamo svuda oglase za različite proizvode koji obećavaju da će naše tijelo izgledati kao kod drevnih grčkih boginja. To sigurno zvuči odlično, ali kakva je cijena za to?
 
Detalji o nuspojavama dijeta se često izostavljaju, ali njih ne treba potcjenjivati. Zapamtite da zdrava dijeta jeste ona koja pomaže tijelu da funkcioniše bolje, poboljšava metabolizam i ne dovodi do pada imuniteta. 
 
Izuzetno je važno fokusirati se na unos vrijednih vitamina i minerala, proteina, složenih ugljikohidrata i nezasićenih masti koje se nalaze npr. u maslinovom ulju. Ipak, izbjegavajte sirovi šećer, tjesteninu, ulje i prženu hranu.
 
Bezalkoholna pića su također vrlo štetna jer sadrže konzervanse i boje, a oni uzrokuju celulit. Ne zaboravite piti najmanje dvije litre vode dnevno, jer ona čisti limfne čvorove. Još jedan koristan savjet - ako dodate zeleni čaj u dijetu, dobar rezultat neće izostati!

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Gulaš s grahom i kobasicama

Gulaš s grahom i kobasicama

Izvrsno jelo, ukusno i hranjivo

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Gulaš od šampinjona s krompirom i currijem

Gulaš od šampinjona s krompirom i currijem

Jelo koje morate probati Savjet: Poslužite s kaduljom i pahuljicama crne soli.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Burrata s kukuruzom i pesto umakom

Burrata s kukuruzom i pesto umakom

Nevjerojatan recept

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Pečenica s kremastim špinatom

Pečenica s kremastim špinatom

Ukusan recept s puno željeza i vitamina

1 osobe 30-45 min Zahtjevno
Kako izbjeći nezdrave dijete
 

Nezdrave dijete

Ljeto dolazi uskoro i čitamo hiljade prijedloga za dijete za mršavljenje, viđamo svuda oglase za različite proizvode koji obećavaju da će naše tijelo izgledati kao kod drevnih grčkih boginja. To sigurno zvuči odlično, ali kakva je cijena za to?
 
Detalji o nuspojavama dijeta se često izostavljaju, ali njih ne treba potcjenjivati. Zapamtite da zdrava dijeta jeste ona koja pomaže tijelu da funkcioniše bolje, poboljšava metabolizam i ne dovodi do pada imuniteta. 
 
Izuzetno je važno fokusirati se na unos vrijednih vitamina i minerala, proteina, složenih ugljikohidrata i nezasićenih masti koje se nalaze npr. u maslinovom ulju. Ipak, izbjegavajte sirovi šećer, tjesteninu, ulje i prženu hranu.
 
Bezalkoholna pića su također vrlo štetna jer sadrže konzervanse i boje, a oni uzrokuju celulit. Ne zaboravite piti najmanje dvije litre vode dnevno, jer ona čisti limfne čvorove. Još jedan koristan savjet - ako dodate zeleni čaj u dijetu, dobar rezultat neće izostati!