Kako izgubiti težinu kroz pravilnu ishranu

Zdrave dijete
 
Zašto je ljeto dobro razdoblje za početak zdrave dijete koja podrazumijeva pravilnu ishranu?
Zimi veoma mali broj ljudi misli o dijeti dok su kod kuće većinu vremena odjeveni u glomaznu i toplu odjeću. Kada nastupe ljetni mjeseci, temperature rastu, a naš apetit se smanjuje. Imamo puno više vremena za provesti na otvorenom, kao i za šetnju i sportska događanja. Rad u vrtu i druge aktivnosti na otvorenom odvraćaju naš um od tako željene hrane, čime podstiču smanjenje unosa hrane a samim tim i gubljenje težine.
 

Neke zdrave dijete će pomoći u poboljšanju ovog procesa, ali je potrebno da se prebacite na pravilnu ishranu kako biste postigli dugoročne rezultate. Evo nekoliko jednostavnih savjeta koji vam mogu biti od koristi kod dijete:

  • Jedite puno hrane ujutro i minimalni iznos u večernjim satima. Najbolje je da u potpunosti preskočite večeru, što će ne samo osigurati miran san i dobro zdravlje, nego će i pomoći u održavanju dobre figure.
  • Izbjegavajte sve vrste rafinirane hrane, uključujući i omiljene slatkiše svih vrsta. Pokušajte ih zamijeniti voćem.
  • Balansirana dijeta je važna, ali bi trebalo da budete umjereni u svemu.
  • Uzmite dovoljno tekućine tokom dana, posebno u vrućim ljetnim danima. Minimalan preporučeni unos vode je 2 litra dnevno.

Ukoliko budete primjenjivali ova jednostavna pravila, izbjeći ćete izgladnjivanje i moći ćete zadržati dobru figuru na duge staze.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Quiche sa špinatom i sirom
Quiche sa špinatom i sirom

Moderno jelo u kojem špinat vodi glavnu riječ

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom
Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom

Naučite kako pripremiti šarana na potpuno nov način. Pročitajte više i počnite kuhati. Okus će iznenaditi vas i vašu porodicu.

4 osobe 30-45 min Zahtjevno
Bruskete s tunom, kukuruzom i crvenim grahom
Bruskete s tunom, kukuruzom i crvenim grahom

Slasni zalogajčići koji svaki obrok pretvaraju u posebnu prigodu

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Mljeveni mesni odrezak s graškom
Mljeveni mesni odrezak s graškom

Mješavina mljevene svinjetine i začinjene govedine, pečena na vrelom ulju.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Kako izgubiti težinu kroz pravilnu ishranu
Zdrave dijete
 
Zašto je ljeto dobro razdoblje za početak zdrave dijete koja podrazumijeva pravilnu ishranu?
Zimi veoma mali broj ljudi misli o dijeti dok su kod kuće većinu vremena odjeveni u glomaznu i toplu odjeću. Kada nastupe ljetni mjeseci, temperature rastu, a naš apetit se smanjuje. Imamo puno više vremena za provesti na otvorenom, kao i za šetnju i sportska događanja. Rad u vrtu i druge aktivnosti na otvorenom odvraćaju naš um od tako željene hrane, čime podstiču smanjenje unosa hrane a samim tim i gubljenje težine.
 

Neke zdrave dijete će pomoći u poboljšanju ovog procesa, ali je potrebno da se prebacite na pravilnu ishranu kako biste postigli dugoročne rezultate. Evo nekoliko jednostavnih savjeta koji vam mogu biti od koristi kod dijete:

  • Jedite puno hrane ujutro i minimalni iznos u večernjim satima. Najbolje je da u potpunosti preskočite večeru, što će ne samo osigurati miran san i dobro zdravlje, nego će i pomoći u održavanju dobre figure.
  • Izbjegavajte sve vrste rafinirane hrane, uključujući i omiljene slatkiše svih vrsta. Pokušajte ih zamijeniti voćem.
  • Balansirana dijeta je važna, ali bi trebalo da budete umjereni u svemu.
  • Uzmite dovoljno tekućine tokom dana, posebno u vrućim ljetnim danima. Minimalan preporučeni unos vode je 2 litra dnevno.

Ukoliko budete primjenjivali ova jednostavna pravila, izbjeći ćete izgladnjivanje i moći ćete zadržati dobru figuru na duge staze.