Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Kako izgubiti težinu kroz pravilnu ishranu

Zdrave dijete
 
Zašto je ljeto dobro razdoblje za početak zdrave dijete koja podrazumijeva pravilnu ishranu?
Zimi veoma mali broj ljudi misli o dijeti dok su kod kuće većinu vremena odjeveni u glomaznu i toplu odjeću. Kada nastupe ljetni mjeseci, temperature rastu, a naš apetit se smanjuje. Imamo puno više vremena za provesti na otvorenom, kao i za šetnju i sportska događanja. Rad u vrtu i druge aktivnosti na otvorenom odvraćaju naš um od tako željene hrane, čime podstiču smanjenje unosa hrane a samim tim i gubljenje težine.
 

Neke zdrave dijete će pomoći u poboljšanju ovog procesa, ali je potrebno da se prebacite na pravilnu ishranu kako biste postigli dugoročne rezultate. Evo nekoliko jednostavnih savjeta koji vam mogu biti od koristi kod dijete:

  • Jedite puno hrane ujutro i minimalni iznos u večernjim satima. Najbolje je da u potpunosti preskočite večeru, što će ne samo osigurati miran san i dobro zdravlje, nego će i pomoći u održavanju dobre figure.
  • Izbjegavajte sve vrste rafinirane hrane, uključujući i omiljene slatkiše svih vrsta. Pokušajte ih zamijeniti voćem.
  • Balansirana dijeta je važna, ali bi trebalo da budete umjereni u svemu.
  • Uzmite dovoljno tekućine tokom dana, posebno u vrućim ljetnim danima. Minimalan preporučeni unos vode je 2 litra dnevno.

Ukoliko budete primjenjivali ova jednostavna pravila, izbjeći ćete izgladnjivanje i moći ćete zadržati dobru figuru na duge staze.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama

Slasna užina za Vaše goste

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom
Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom

Poseban ukus za posebne trenutke s dragim ljudima.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Proljetni paketići s zelenim i žutim mahunama
Proljetni paketići s zelenim i žutim mahunama

Dočekajte goste s divnim i zdravim obrokom lakim za pripremu.

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Kineski rezanci s brokulom
Kineski rezanci s brokulom

Kombinacija kineskih rezanaca i brokule s umakom je idealna. Možete ih pripremiti vrlo jednostavno i brzo i osjetiti izvorni kineski okus. Servira se kao glavno jelo ili kao prilog uz meso.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Kako izgubiti težinu kroz pravilnu ishranu
Zdrave dijete
 
Zašto je ljeto dobro razdoblje za početak zdrave dijete koja podrazumijeva pravilnu ishranu?
Zimi veoma mali broj ljudi misli o dijeti dok su kod kuće većinu vremena odjeveni u glomaznu i toplu odjeću. Kada nastupe ljetni mjeseci, temperature rastu, a naš apetit se smanjuje. Imamo puno više vremena za provesti na otvorenom, kao i za šetnju i sportska događanja. Rad u vrtu i druge aktivnosti na otvorenom odvraćaju naš um od tako željene hrane, čime podstiču smanjenje unosa hrane a samim tim i gubljenje težine.
 

Neke zdrave dijete će pomoći u poboljšanju ovog procesa, ali je potrebno da se prebacite na pravilnu ishranu kako biste postigli dugoročne rezultate. Evo nekoliko jednostavnih savjeta koji vam mogu biti od koristi kod dijete:

  • Jedite puno hrane ujutro i minimalni iznos u večernjim satima. Najbolje je da u potpunosti preskočite večeru, što će ne samo osigurati miran san i dobro zdravlje, nego će i pomoći u održavanju dobre figure.
  • Izbjegavajte sve vrste rafinirane hrane, uključujući i omiljene slatkiše svih vrsta. Pokušajte ih zamijeniti voćem.
  • Balansirana dijeta je važna, ali bi trebalo da budete umjereni u svemu.
  • Uzmite dovoljno tekućine tokom dana, posebno u vrućim ljetnim danima. Minimalan preporučeni unos vode je 2 litra dnevno.

Ukoliko budete primjenjivali ova jednostavna pravila, izbjeći ćete izgladnjivanje i moći ćete zadržati dobru figuru na duge staze.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description