Kako jesti zdravo na odmoru?

Hranjive namirnice

Tokom odmora nastojimo da obnovimo iscrpljeno tijelo i nerve, te da zadovoljimo određene hirove i apetite.
 
Međutim, ako ne želite kršiti principe uspostavljenog režima ishrane, možete pribjeći bilo kojoj od sljedećih preporuka:
  • Provedite više vremena za pripremu odgovarajućeg doručka i pijte dosta tekućine između obroka (voda i čaj)
  • Nemojte žuriti za vrijeme obroka. To će vam pomoći da konzumirate znatno manje količine hrane
  • Fokusirajte se na niskokalorične namirnice - voće, povrće, žitarice, vlakna - i smanjite konzumiranje alkoholnih i bezalkoholnih pića, jer oni nisu zamjena za vodu, nego visokokalorična pića.
  • Za razliku od teškog ručka, večera treba biti lagana i niskokalorična - salate, voće, mlijeko, itd.

Ne ostavljajte zdravu ishranu kod kuće, pogotovo kada vam treba pravi odmor. Na taj način, vaše cijelo tijelo će biti u mogućnosti da se u potpunosti oporavi od stresa akumuliranog u toku mjeseca napornog rada.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pizza "Proljetno povrće"

Pizza "Proljetno povrće"

Recept za svježu pizzu!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Gulaš s grahom i kobasicama

Gulaš s grahom i kobasicama

Izvrsno jelo, ukusno i hranjivo

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Paradajz punjen rižom i crvenim grahom

Paradajz punjen rižom i crvenim grahom

Novo ruho tradicionalnog jela.

2 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Salata u staklenci sa žutim mahunama

Salata u staklenci sa žutim mahunama

Idealan obrok za ured ili piknik

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Kako jesti zdravo na odmoru?

Hranjive namirnice

Tokom odmora nastojimo da obnovimo iscrpljeno tijelo i nerve, te da zadovoljimo određene hirove i apetite.
 
Međutim, ako ne želite kršiti principe uspostavljenog režima ishrane, možete pribjeći bilo kojoj od sljedećih preporuka:
  • Provedite više vremena za pripremu odgovarajućeg doručka i pijte dosta tekućine između obroka (voda i čaj)
  • Nemojte žuriti za vrijeme obroka. To će vam pomoći da konzumirate znatno manje količine hrane
  • Fokusirajte se na niskokalorične namirnice - voće, povrće, žitarice, vlakna - i smanjite konzumiranje alkoholnih i bezalkoholnih pića, jer oni nisu zamjena za vodu, nego visokokalorična pića.
  • Za razliku od teškog ručka, večera treba biti lagana i niskokalorična - salate, voće, mlijeko, itd.

Ne ostavljajte zdravu ishranu kod kuće, pogotovo kada vam treba pravi odmor. Na taj način, vaše cijelo tijelo će biti u mogućnosti da se u potpunosti oporavi od stresa akumuliranog u toku mjeseca napornog rada.