Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Kako jesti zdravo na odmoru?

Hranjive namirnice

Tokom odmora nastojimo da obnovimo iscrpljeno tijelo i nerve, te da zadovoljimo određene hirove i apetite.
 
Međutim, ako ne želite kršiti principe uspostavljenog režima ishrane, možete pribjeći bilo kojoj od sljedećih preporuka:
  • Provedite više vremena za pripremu odgovarajućeg doručka i pijte dosta tekućine između obroka (voda i čaj)
  • Nemojte žuriti za vrijeme obroka. To će vam pomoći da konzumirate znatno manje količine hrane
  • Fokusirajte se na niskokalorične namirnice - voće, povrće, žitarice, vlakna - i smanjite konzumiranje alkoholnih i bezalkoholnih pića, jer oni nisu zamjena za vodu, nego visokokalorična pića.
  • Za razliku od teškog ručka, večera treba biti lagana i niskokalorična - salate, voće, mlijeko, itd.

Ne ostavljajte zdravu ishranu kod kuće, pogotovo kada vam treba pravi odmor. Na taj način, vaše cijelo tijelo će biti u mogućnosti da se u potpunosti oporavi od stresa akumuliranog u toku mjeseca napornog rada.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem
Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem

Recept za rižoto u italijanskom stilu. Ideju i namirnice za ovo odlično jelo s rižom u Italiju je vjerovatno donio Marco Polo iz Kine.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Govedina s bijelim grahom u curry umaku
Govedina s bijelim grahom u curry umaku

Odličan recept za večeru kod kuće

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Bundeva punjena cijelim šampinjonima
Bundeva punjena cijelim šampinjonima

Izvrsno jelo za Noć vještica

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna
Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj ishrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Kako jesti zdravo na odmoru?

Hranjive namirnice

Tokom odmora nastojimo da obnovimo iscrpljeno tijelo i nerve, te da zadovoljimo određene hirove i apetite.
 
Međutim, ako ne želite kršiti principe uspostavljenog režima ishrane, možete pribjeći bilo kojoj od sljedećih preporuka:
  • Provedite više vremena za pripremu odgovarajućeg doručka i pijte dosta tekućine između obroka (voda i čaj)
  • Nemojte žuriti za vrijeme obroka. To će vam pomoći da konzumirate znatno manje količine hrane
  • Fokusirajte se na niskokalorične namirnice - voće, povrće, žitarice, vlakna - i smanjite konzumiranje alkoholnih i bezalkoholnih pića, jer oni nisu zamjena za vodu, nego visokokalorična pića.
  • Za razliku od teškog ručka, večera treba biti lagana i niskokalorična - salate, voće, mlijeko, itd.

Ne ostavljajte zdravu ishranu kod kuće, pogotovo kada vam treba pravi odmor. Na taj način, vaše cijelo tijelo će biti u mogućnosti da se u potpunosti oporavi od stresa akumuliranog u toku mjeseca napornog rada.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description