Kako jesti zdravo na odmoru?

Hranjive namirnice

Tokom odmora nastojimo da obnovimo iscrpljeno tijelo i nerve, te da zadovoljimo određene hirove i apetite.
 
Međutim, ako ne želite kršiti principe uspostavljenog režima ishrane, možete pribjeći bilo kojoj od sljedećih preporuka:
  • Provedite više vremena za pripremu odgovarajućeg doručka i pijte dosta tekućine između obroka (voda i čaj)
  • Nemojte žuriti za vrijeme obroka. To će vam pomoći da konzumirate znatno manje količine hrane
  • Fokusirajte se na niskokalorične namirnice - voće, povrće, žitarice, vlakna - i smanjite konzumiranje alkoholnih i bezalkoholnih pića, jer oni nisu zamjena za vodu, nego visokokalorična pića.
  • Za razliku od teškog ručka, večera treba biti lagana i niskokalorična - salate, voće, mlijeko, itd.

Ne ostavljajte zdravu ishranu kod kuće, pogotovo kada vam treba pravi odmor. Na taj način, vaše cijelo tijelo će biti u mogućnosti da se u potpunosti oporavi od stresa akumuliranog u toku mjeseca napornog rada.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kremasta tjestenina s graškom i šparogama
Kremasta tjestenina s graškom i šparogama

Ako volite slasnu tjesteninu ovaj recept je izvrstan odabir! Jednostavan je za pripremu i htjet ćete još jednu porciju!

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Meksička salata s tjesteninom i tunom
Meksička salata s tjesteninom i tunom

Zdrava i hranjiva salata s jedinstvenom mješavinom okusa

2 osobe 15-30 min Srednje zahtjevno
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama

Slasna užina za Vaše goste

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem
Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem

Recept za rižoto u italijanskom stilu. Ideju i namirnice za ovo odlično jelo s rižom u Italiju je vjerovatno donio Marco Polo iz Kine.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Kako jesti zdravo na odmoru?

Hranjive namirnice

Tokom odmora nastojimo da obnovimo iscrpljeno tijelo i nerve, te da zadovoljimo određene hirove i apetite.
 
Međutim, ako ne želite kršiti principe uspostavljenog režima ishrane, možete pribjeći bilo kojoj od sljedećih preporuka:
  • Provedite više vremena za pripremu odgovarajućeg doručka i pijte dosta tekućine između obroka (voda i čaj)
  • Nemojte žuriti za vrijeme obroka. To će vam pomoći da konzumirate znatno manje količine hrane
  • Fokusirajte se na niskokalorične namirnice - voće, povrće, žitarice, vlakna - i smanjite konzumiranje alkoholnih i bezalkoholnih pića, jer oni nisu zamjena za vodu, nego visokokalorična pića.
  • Za razliku od teškog ručka, večera treba biti lagana i niskokalorična - salate, voće, mlijeko, itd.

Ne ostavljajte zdravu ishranu kod kuće, pogotovo kada vam treba pravi odmor. Na taj način, vaše cijelo tijelo će biti u mogućnosti da se u potpunosti oporavi od stresa akumuliranog u toku mjeseca napornog rada.