Kako nadoknaditi manjak vitamina A?

Uz dobro izbalansiranu ishranu i dobru apsorpciju vitamina A, ne bi smjelo doći do njegovog nedostatka. U hrani postoje tri vrste vitamina A, koji odgovaraju trima formama.

Retinol se može pronaći u hrani životinjskog porijekla, beta-karoten (provitamin A) je iz biljaka, a karotenoid A izveden je iz masti. Manjak vitamina A u tijelu može nastati zbog njegove loše apsorpcije, loše dijete (proteinska deficijencija ili masti), konzumacije alkohola, pušenja, nepravilne prehrane za djecu i odrasle.

Nedostatak vitamina A može biti identifikovan kroz vrlo suhu, čak i grubu kožu na laktovima i koljenima, kao i na rukama i bedrima; ambliopiju u sumrak i noću, i odgođenu prilagodbu oka u mraku ili suhoću oka. Izvori vitamina A mogu biti i životinjskog i biljnog porijekla.

Najvažniji izvori životinjskog porijekla su iznutrice i neke vrste ribe i jaja. Kada se radi o biljnom porijeklu, najveća količina vitamina A može se pronaći u mrkvi, špinatu, mahunama, zelenoj salati, voću i breskvama, marelicama te sjemenkama bundeve.

Kako nadoknaditi manjak vitamina A?  

Obogatite svoju ishranu vitaminom A i osjećajte se bolje


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Quiche sa slatkim graškom

Quiche sa slatkim graškom

Ukusan i hranjiv recept.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Baguette s bijelim lukom

Baguette s bijelim lukom

Recept za baguette s bijelim lukom - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom

Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom

Vegetarijansko jelo

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Tjestenina rigatoni sa povrćem i krem sosom

Tjestenina rigatoni sa povrćem i krem sosom

Veoma hranjiv recept za hladnije vrijeme.

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Kako nadoknaditi manjak vitamina A?

Uz dobro izbalansiranu ishranu i dobru apsorpciju vitamina A, ne bi smjelo doći do njegovog nedostatka. U hrani postoje tri vrste vitamina A, koji odgovaraju trima formama.

Retinol se može pronaći u hrani životinjskog porijekla, beta-karoten (provitamin A) je iz biljaka, a karotenoid A izveden je iz masti. Manjak vitamina A u tijelu može nastati zbog njegove loše apsorpcije, loše dijete (proteinska deficijencija ili masti), konzumacije alkohola, pušenja, nepravilne prehrane za djecu i odrasle.

Nedostatak vitamina A može biti identifikovan kroz vrlo suhu, čak i grubu kožu na laktovima i koljenima, kao i na rukama i bedrima; ambliopiju u sumrak i noću, i odgođenu prilagodbu oka u mraku ili suhoću oka. Izvori vitamina A mogu biti i životinjskog i biljnog porijekla.

Najvažniji izvori životinjskog porijekla su iznutrice i neke vrste ribe i jaja. Kada se radi o biljnom porijeklu, najveća količina vitamina A može se pronaći u mrkvi, špinatu, mahunama, zelenoj salati, voću i breskvama, marelicama te sjemenkama bundeve.

Kako nadoknaditi manjak vitamina A?  

Obogatite svoju ishranu vitaminom A i osjećajte se bolje