Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna ishrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje i nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže da stvorimo vitamin D. Hrana koju jedemo tokom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je obezbijediti našem organizmu dovoljno vitamina kako bismo imali puno energije i kako bismo bili sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je ishrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasnog mesa,
  • kruha od cjelovitog zrna,
  • voća,
  • i povrća.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća koje ima puno raznovorsnih vitamina potrebnih našem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno znati da stres sprečava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! 

Keep Calm and jedite povrće


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pripremite ovaj ukusni odrezak i vaši voljeni će biti oduševljeni!

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Shakshuka sa slanutkom
Shakshuka sa slanutkom

Uđite u magribsku kuhinju s jednim od najukusnijih, zasitnijih i brzih recepata.

3 osobe 30-45 min Jednostavno
Jelo od graška sa svježim koprom
Jelo od graška sa svježim koprom

Tradicionalno slasno jelo

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Slasni muffini za svaku prigodu.

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna ishrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje i nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže da stvorimo vitamin D. Hrana koju jedemo tokom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je obezbijediti našem organizmu dovoljno vitamina kako bismo imali puno energije i kako bismo bili sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je ishrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasnog mesa,
  • kruha od cjelovitog zrna,
  • voća,
  • i povrća.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća koje ima puno raznovorsnih vitamina potrebnih našem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno znati da stres sprečava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! 

Keep Calm and jedite povrće

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description