Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna ishrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje i nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže da stvorimo vitamin D. Hrana koju jedemo tokom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je obezbijediti našem organizmu dovoljno vitamina kako bismo imali puno energije i kako bismo bili sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je ishrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasnog mesa,
  • kruha od cjelovitog zrna,
  • voća,
  • i povrća.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća koje ima puno raznovorsnih vitamina potrebnih našem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno znati da stres sprečava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! 

Keep Calm and jedite povrće


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Puding s mesom i povrćem iz pećnice

Puding s mesom i povrćem iz pećnice

Bonduelle recept za najistančanije ukuse.

6 osobe 15-30 min Jednostavno
Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna

Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj ishrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Pureći giros - tradicionalni grčki recept

Pureći giros - tradicionalni grčki recept

Recept za giros otkriven je veoma davno.

2 osobe Više od 45 min Jednostavno
Tjestenina s povrćem

Tjestenina s povrćem

Tjestenina s povrćem idealno je jelo za užinu ili za lakši ručak.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna ishrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje i nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže da stvorimo vitamin D. Hrana koju jedemo tokom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je obezbijediti našem organizmu dovoljno vitamina kako bismo imali puno energije i kako bismo bili sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je ishrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasnog mesa,
  • kruha od cjelovitog zrna,
  • voća,
  • i povrća.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća koje ima puno raznovorsnih vitamina potrebnih našem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno znati da stres sprečava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! 

Keep Calm and jedite povrće