Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna ishrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje i nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže da stvorimo vitamin D. Hrana koju jedemo tokom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je obezbijediti našem organizmu dovoljno vitamina kako bismo imali puno energije i kako bismo bili sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je ishrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasnog mesa,
  • kruha od cjelovitog zrna,
  • voća,
  • i povrća.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća koje ima puno raznovorsnih vitamina potrebnih našem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno znati da stres sprečava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! 

Keep Calm and jedite povrće


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Gulaš od šampinjona s krompirom i currijem
Gulaš od šampinjona s krompirom i currijem

Jelo koje morate probati Savjet: Poslužite s kaduljom i pahuljicama crne soli.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pripremite ovaj ukusni odrezak i vaši voljeni će biti oduševljeni!

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom
Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom

Naučite kako pripremiti šarana na potpuno nov način. Pročitajte više i počnite kuhati. Okus će iznenaditi vas i vašu porodicu.

4 osobe 30-45 min Zahtjevno
Fusilli sa šampinjonima i špinatom
Fusilli sa šampinjonima i špinatom

Aromatično italijansko jelo; jednostavna priprema

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna ishrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje i nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže da stvorimo vitamin D. Hrana koju jedemo tokom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je obezbijediti našem organizmu dovoljno vitamina kako bismo imali puno energije i kako bismo bili sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je ishrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasnog mesa,
  • kruha od cjelovitog zrna,
  • voća,
  • i povrća.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća koje ima puno raznovorsnih vitamina potrebnih našem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno znati da stres sprečava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! 

Keep Calm and jedite povrće

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description