Kako pametno izgubiti na težini

  • Nemojte gladovati. Doručak prije nego što napustite kuću je obavezan. Čak i ako ujutro ne osjećate glad, uzmite barem mali sendvič ili malo voća. To će vam pomoći da izbjegnete nagli pad šećera u krvi, što je glavni uzrok prejedanja tokom dana.
  • Ne budite lijeni. Pola sata tjelesne aktivnosti dnevno je neophodno. Nemojte izbjegavati odlazak u šetnju tokom kiše i snijega, time ćete očvrsnuti sebe, cirkulacija će vam se poboljšati i vaša koža će imati zdravu ružičastu nijansu.
  • Uzimajte puno povrća i voća. Puno je zdravije uzeti banane ili sušeno voće koje su bogate vitaminima nego komadić čokolade ili grickalice.
  • Nemojte se bojati reći NE. Čak i bez navođenja razloga možete odbiti hranu, čak i na porodičnim okupljanjima ili zabavama.
  • Ne zaboravite da dobro spavate. Ako je moguće idite na spavanje prije 23:00, tako da spavate 8 sati.
  • Ne slijedite slavne osobe. Pogotovo kada je riječ o trendu anoreksičnog izgleda i ekstremne dijete. Vaš cilj je da budete zdraviji i imate ljepše tijelo (jednom i zauvijek), a ne da se uvučete u odjeću veličine 34 uz osjećaj stalne gladi i opasnosti od ozbiljnih bolesti.
  • Nemojte se prejedati. Možete se prejesti i sa čak najzdravijom hranom. Dijelite vaše dnevne obroke u 5-6 manjih obroka. Na taj način ćete održavati konstantan nivo šećera u krvi, nećete osjećati glad iznenada, a bit ćete i u mogućnosti da lakše spalite kalorije.
  • Nemojte se izolirati. Prošetajte s prijateljem. Samo nemojte završiti u pizzeriji.
  • Nemojte čitati ništa ili gledati televiziju za vrijeme obroka. Svijest o hrani čini da jedete manje i da u potpunosti cijenite okus, kao i vizualne prednosti hrane. Vaš mozak će tako brže primiti signal da ste siti.
  • Nemojte kuhati za dva dana. Svježa hrana je najbolja i ne rizikujte češće posezanje za hranom!
  • Nemojte kupovati hranu za kasnije. Ono što ne kupite, nećete jesti. Sljedeće sedmice će opet nešto biti na sniženju.
  • Nemojte jesti iz velikih tanjira. Koristite manje tanjire, tako će vaša porcija izgledati veća nego što uistinu jeste.
  • Nemojte jesti poslije 19.00 sati. To se posebno odnosi na masti i ugljikohidrate.
  • Nemojte kritizirati sebe. Ni za konzumirani komadić čokolade niti druge grijehe. Oprostite sebi, izvucite odgovarajuće zaključke, zaboravite na to i krenite dalje.
  • Ne koristite previše soli ili gotovih jela iz vrećice ili kutije. Ove namirnice koje sadrže puno soli, konzervansa i drugih aditiva iritiraju vaše tijelo, tjeraju ga da obnavlja tečnost, i kao rezultat dobijate na kilaži.
  • Držite se dalje od iskušenja. Izbjegavajte pizzerije, kafiće, slastičarne i fast food restorane.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Puding s mesom i povrćem iz pećnice

Puding s mesom i povrćem iz pećnice

Bonduelle recept za najistančanije ukuse.

6 osobe 15-30 min Jednostavno
Zapečeni krompir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Zapečeni krompir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Savršeno predjelo za porodična okupljanja. Kuhajte ukusna i brza jela uz Bonduelle proizvode.

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Baguette s bijelim lukom

Baguette s bijelim lukom

Recept za baguette s bijelim lukom - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Špinat s jogurtom i kukuruzom

Špinat s jogurtom i kukuruzom

Kuhajte jednostavna i ukusna jela za cijelu porodicu. Novi recepti iz Bonduellea. Kuhajte s nama.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Kako pametno izgubiti na težini
  • Nemojte gladovati. Doručak prije nego što napustite kuću je obavezan. Čak i ako ujutro ne osjećate glad, uzmite barem mali sendvič ili malo voća. To će vam pomoći da izbjegnete nagli pad šećera u krvi, što je glavni uzrok prejedanja tokom dana.
  • Ne budite lijeni. Pola sata tjelesne aktivnosti dnevno je neophodno. Nemojte izbjegavati odlazak u šetnju tokom kiše i snijega, time ćete očvrsnuti sebe, cirkulacija će vam se poboljšati i vaša koža će imati zdravu ružičastu nijansu.
  • Uzimajte puno povrća i voća. Puno je zdravije uzeti banane ili sušeno voće koje su bogate vitaminima nego komadić čokolade ili grickalice.
  • Nemojte se bojati reći NE. Čak i bez navođenja razloga možete odbiti hranu, čak i na porodičnim okupljanjima ili zabavama.
  • Ne zaboravite da dobro spavate. Ako je moguće idite na spavanje prije 23:00, tako da spavate 8 sati.
  • Ne slijedite slavne osobe. Pogotovo kada je riječ o trendu anoreksičnog izgleda i ekstremne dijete. Vaš cilj je da budete zdraviji i imate ljepše tijelo (jednom i zauvijek), a ne da se uvučete u odjeću veličine 34 uz osjećaj stalne gladi i opasnosti od ozbiljnih bolesti.
  • Nemojte se prejedati. Možete se prejesti i sa čak najzdravijom hranom. Dijelite vaše dnevne obroke u 5-6 manjih obroka. Na taj način ćete održavati konstantan nivo šećera u krvi, nećete osjećati glad iznenada, a bit ćete i u mogućnosti da lakše spalite kalorije.
  • Nemojte se izolirati. Prošetajte s prijateljem. Samo nemojte završiti u pizzeriji.
  • Nemojte čitati ništa ili gledati televiziju za vrijeme obroka. Svijest o hrani čini da jedete manje i da u potpunosti cijenite okus, kao i vizualne prednosti hrane. Vaš mozak će tako brže primiti signal da ste siti.
  • Nemojte kuhati za dva dana. Svježa hrana je najbolja i ne rizikujte češće posezanje za hranom!
  • Nemojte kupovati hranu za kasnije. Ono što ne kupite, nećete jesti. Sljedeće sedmice će opet nešto biti na sniženju.
  • Nemojte jesti iz velikih tanjira. Koristite manje tanjire, tako će vaša porcija izgledati veća nego što uistinu jeste.
  • Nemojte jesti poslije 19.00 sati. To se posebno odnosi na masti i ugljikohidrate.
  • Nemojte kritizirati sebe. Ni za konzumirani komadić čokolade niti druge grijehe. Oprostite sebi, izvucite odgovarajuće zaključke, zaboravite na to i krenite dalje.
  • Ne koristite previše soli ili gotovih jela iz vrećice ili kutije. Ove namirnice koje sadrže puno soli, konzervansa i drugih aditiva iritiraju vaše tijelo, tjeraju ga da obnavlja tečnost, i kao rezultat dobijate na kilaži.
  • Držite se dalje od iskušenja. Izbjegavajte pizzerije, kafiće, slastičarne i fast food restorane.