Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Kako pametno izgubiti na težini

  • Nemojte gladovati. Doručak prije nego što napustite kuću je obavezan. Čak i ako ujutro ne osjećate glad, uzmite barem mali sendvič ili malo voća. To će vam pomoći da izbjegnete nagli pad šećera u krvi, što je glavni uzrok prejedanja tokom dana.
  • Ne budite lijeni. Pola sata tjelesne aktivnosti dnevno je neophodno. Nemojte izbjegavati odlazak u šetnju tokom kiše i snijega, time ćete očvrsnuti sebe, cirkulacija će vam se poboljšati i vaša koža će imati zdravu ružičastu nijansu.
  • Uzimajte puno povrća i voća. Puno je zdravije uzeti banane ili sušeno voće koje su bogate vitaminima nego komadić čokolade ili grickalice.
  • Nemojte se bojati reći NE. Čak i bez navođenja razloga možete odbiti hranu, čak i na porodičnim okupljanjima ili zabavama.
  • Ne zaboravite da dobro spavate. Ako je moguće idite na spavanje prije 23:00, tako da spavate 8 sati.
  • Ne slijedite slavne osobe. Pogotovo kada je riječ o trendu anoreksičnog izgleda i ekstremne dijete. Vaš cilj je da budete zdraviji i imate ljepše tijelo (jednom i zauvijek), a ne da se uvučete u odjeću veličine 34 uz osjećaj stalne gladi i opasnosti od ozbiljnih bolesti.
  • Nemojte se prejedati. Možete se prejesti i sa čak najzdravijom hranom. Dijelite vaše dnevne obroke u 5-6 manjih obroka. Na taj način ćete održavati konstantan nivo šećera u krvi, nećete osjećati glad iznenada, a bit ćete i u mogućnosti da lakše spalite kalorije.
  • Nemojte se izolirati. Prošetajte s prijateljem. Samo nemojte završiti u pizzeriji.
  • Nemojte čitati ništa ili gledati televiziju za vrijeme obroka. Svijest o hrani čini da jedete manje i da u potpunosti cijenite okus, kao i vizualne prednosti hrane. Vaš mozak će tako brže primiti signal da ste siti.
  • Nemojte kuhati za dva dana. Svježa hrana je najbolja i ne rizikujte češće posezanje za hranom!
  • Nemojte kupovati hranu za kasnije. Ono što ne kupite, nećete jesti. Sljedeće sedmice će opet nešto biti na sniženju.
  • Nemojte jesti iz velikih tanjira. Koristite manje tanjire, tako će vaša porcija izgledati veća nego što uistinu jeste.
  • Nemojte jesti poslije 19.00 sati. To se posebno odnosi na masti i ugljikohidrate.
  • Nemojte kritizirati sebe. Ni za konzumirani komadić čokolade niti druge grijehe. Oprostite sebi, izvucite odgovarajuće zaključke, zaboravite na to i krenite dalje.
  • Ne koristite previše soli ili gotovih jela iz vrećice ili kutije. Ove namirnice koje sadrže puno soli, konzervansa i drugih aditiva iritiraju vaše tijelo, tjeraju ga da obnavlja tečnost, i kao rezultat dobijate na kilaži.
  • Držite se dalje od iskušenja. Izbjegavajte pizzerije, kafiće, slastičarne i fast food restorane.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pržena govedina s crvenim grahom
Pržena govedina s crvenim grahom

Visoko proteinsko jelo, jako aromatično

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Pureća prsa u sosu od kukuruza sa sirom
Pureća prsa u sosu od kukuruza sa sirom

Ukusna i zdrava hrana - brzo i jednostavno. Pripremite savršenu večeru za vaše najdraže.

4 osobe Do 15 min Srednje zahtjevno
Pašteta od graška s puterom i mentom
Pašteta od graška s puterom i mentom

Odličan i interesantan ukus.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Paradajz punjen rižom i crvenim grahom
Paradajz punjen rižom i crvenim grahom

Novo ruho tradicionalnog jela.

2 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Kako pametno izgubiti na težini
  • Nemojte gladovati. Doručak prije nego što napustite kuću je obavezan. Čak i ako ujutro ne osjećate glad, uzmite barem mali sendvič ili malo voća. To će vam pomoći da izbjegnete nagli pad šećera u krvi, što je glavni uzrok prejedanja tokom dana.
  • Ne budite lijeni. Pola sata tjelesne aktivnosti dnevno je neophodno. Nemojte izbjegavati odlazak u šetnju tokom kiše i snijega, time ćete očvrsnuti sebe, cirkulacija će vam se poboljšati i vaša koža će imati zdravu ružičastu nijansu.
  • Uzimajte puno povrća i voća. Puno je zdravije uzeti banane ili sušeno voće koje su bogate vitaminima nego komadić čokolade ili grickalice.
  • Nemojte se bojati reći NE. Čak i bez navođenja razloga možete odbiti hranu, čak i na porodičnim okupljanjima ili zabavama.
  • Ne zaboravite da dobro spavate. Ako je moguće idite na spavanje prije 23:00, tako da spavate 8 sati.
  • Ne slijedite slavne osobe. Pogotovo kada je riječ o trendu anoreksičnog izgleda i ekstremne dijete. Vaš cilj je da budete zdraviji i imate ljepše tijelo (jednom i zauvijek), a ne da se uvučete u odjeću veličine 34 uz osjećaj stalne gladi i opasnosti od ozbiljnih bolesti.
  • Nemojte se prejedati. Možete se prejesti i sa čak najzdravijom hranom. Dijelite vaše dnevne obroke u 5-6 manjih obroka. Na taj način ćete održavati konstantan nivo šećera u krvi, nećete osjećati glad iznenada, a bit ćete i u mogućnosti da lakše spalite kalorije.
  • Nemojte se izolirati. Prošetajte s prijateljem. Samo nemojte završiti u pizzeriji.
  • Nemojte čitati ništa ili gledati televiziju za vrijeme obroka. Svijest o hrani čini da jedete manje i da u potpunosti cijenite okus, kao i vizualne prednosti hrane. Vaš mozak će tako brže primiti signal da ste siti.
  • Nemojte kuhati za dva dana. Svježa hrana je najbolja i ne rizikujte češće posezanje za hranom!
  • Nemojte kupovati hranu za kasnije. Ono što ne kupite, nećete jesti. Sljedeće sedmice će opet nešto biti na sniženju.
  • Nemojte jesti iz velikih tanjira. Koristite manje tanjire, tako će vaša porcija izgledati veća nego što uistinu jeste.
  • Nemojte jesti poslije 19.00 sati. To se posebno odnosi na masti i ugljikohidrate.
  • Nemojte kritizirati sebe. Ni za konzumirani komadić čokolade niti druge grijehe. Oprostite sebi, izvucite odgovarajuće zaključke, zaboravite na to i krenite dalje.
  • Ne koristite previše soli ili gotovih jela iz vrećice ili kutije. Ove namirnice koje sadrže puno soli, konzervansa i drugih aditiva iritiraju vaše tijelo, tjeraju ga da obnavlja tečnost, i kao rezultat dobijate na kilaži.
  • Držite se dalje od iskušenja. Izbjegavajte pizzerije, kafiće, slastičarne i fast food restorane.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description